Xyu kérdése:
Szekálni vagy lefognak nézni?
Figyelt kérdés
Szóval most mentem először konditerembe és ahogy bementem mindenki nagydarab "állat" volt ők 20-25 évesek én pedig 16 leszek és kezdő vagyok.Lefognak nézni hogy kicsi vagyok vagy hogyha segítséget kérek tőlük?2011. febr. 21. 18:05
1/8 bix válasza:
normális teremben normális emberek még segítenek is ha valamit nem jól csinálsz, nem hogy basztatnának...
2/8 anonim válasza:
Haverom is így kezdte, elején csesztették minden, aztán haverom tanácsot kért az egyik izom csávótól aki előtte b@sztatta és azóta nagy spanok. :D
3/8 anonim válasza:
Attól függ, hová jársz. Kulturált emberektől az ilyesmi távol áll, ám kulturálatlan emberek mindenhol lehetnek. Olyan helyre kell járni, ahol a rendesebbek vannak többségben, akik maguk is kinéznék azt, aki piszkálódna.
4/8 anonim válasza:
Azért néznének le mert nem a gép előtt töltöd a napot chipsel mint a tizenévesek egy része?Engem se néztek le amikor lementem 50 kilosan nemrég (14 évesen).Inkább az tapasztalható h aki "le van épülve" vagy elhízott arra inkább felnéznek,hogy van akarat ereje lemenni és változtatni felvállalni a dolgot.
Egy mondatba: természetesen nem nem fognak piszkálni/kinézni/lenézni/kiutálni stb...
5/8 anonim válasza:
amikor én lementem először, olyan vékony voltam, mint egy cérnaszál. Nem sokat törődtek velem. De látták, hogy a szart is kiedzem magamból, és ezt becsülték bennem. nem volt problémám senkivel
6/8 anonim válasza:
Viszont ha azt látják h lemész és 1,5 órából 1 et végig beszélsz nah akkor hülyének fognak nézni akárhogy nézel ki.
7/8 anonim válasza:
mindenki volt kezdő
inkább egymást segítik ott az emberek
8/8 anonim válasza:
A kondiba nem sok srác van aki nálam vékonyabb. A kigyúrt emberek amúgy tök rendesek, nem kell tőlük félni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu