Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Suhajda utolsó telefonhívásako...

Suhajda utolsó telefonhívásakor nagyon gyengének és belassultnak tűnt. Nem kellett volna akkor minden áron visszafordulásra biztatni?

Figyelt kérdés

2023. máj. 27. 22:22
1 2 3
 21/25 A kérdező kommentje:

Ja és az az ugató hang a Suhajda kohogese lett volna? :o

Azt hittem, hogy a lakásban ugatott egy eb, basszus.. utána meg azt, hogy vételi hiba.

2023. máj. 30. 23:01
 22/25 anonim ***** válasza:
100%

19-es voltam

én csak laikus vagyok, biztos aki ott éloben, őt ismerve hallotta közvetlenül az máskepp értekelte (csak nekem volt ez a meglatasom). Probald te is ujra es ujra meghallgatni.

2023. máj. 30. 23:22
 23/25 anonim válasza:
100%
En csak azt nem ertem, hogy jott ki nekik az a 3-4 ora. A sebessegebol egyertelmuen ki lehetett szamolni hogy 5+ ora kell meg neki. Amikor bejelentkezett, mar 16 es fel oraja volt az oxigenhianyos kornyezetben. Eleve 15 orasra tervezte a csucsmaszast. Ekkor a csapatnak hatarozottan vissza kellett volna forditaniuk, vagy realisan tajekoztatni ot. Ami itt elmaradt. O maga mondta hogy az 5-6 ora az mar nem jo. Szerintem is elbeszeltek egymas mellett es felreertes tortent. Nehezemre esik elhinni egy ilyen tapasztalt es alazatos emberrol, hogy ha tudta volna hogy meg tobb mint 5 ora kell neki tovabb folytatja a maszast.
2023. jún. 5. 02:37
 24/25 anonim ***** válasza:
100%
Aki utoljára találkozott vele is azt mondta, hogy nem nagyon vágta mi van, mert megkérdezte, hogy milyen magasan vannak holott tudnia kellett volna, hogy a Balcony hol van. Szerintem a bejelentkezésében is az lett volna a lényeg, hogy fordítsák vissza, erre föl csak azt nyomták neki, hogy menjél, ügyes vagy! Holott az egész oda-visszaútra terveztek annyit, amennyi idő alatt, még fel se ért..
2023. jún. 8. 15:49
 25/25 A kérdező kommentje:

Na ja.