Kezdőoldal » Sport, mozgás » Egyéb kérdések » Lehet az edzéstől hízni?

Lehet az edzéstől hízni?

Figyelt kérdés

Nagyon amatőr vagyok e téren. :) Szóval elkezdtem diétázni és edzeni (futás, kerékpározás, kardio) mivel elég duci vagyok és szeretnék 75-ről lefogyni 60-ra. Először leadtam 3 kilót most pedig felszedtem kettőt. Ez mitől lehet?

21/L


2013. júl. 15. 14:43
 1/7 anonim ***** válasza:

Először is, remélem nem naponta méred a súlyod, hanem mondjuk kéthetente.


Másodszor, remélem a diéta nálad szálkásító étrendet, jelent, nem valami fogyókúrás elmebetegséget, amikre sajnos sokkal könnyebb ráakadni.


Harmadszor: ne ezen a pár kilón agyalj, és még egyszer mondom, lehetőleg ne pár nap távlatában. Sokkal több értelme van néha lecsekkolni a tükröt, vagy a centit, de ezt is a fentebb említett gyakorisággal maximum.


És végül: ha normálisan megtervezett étrendet tartasz enyhe kalóriadeficittel és mellé sportolsz (aerob edzést végzel, amire jó a futás és kerékpározás, viszont a kardio az állóképességi edzés, innentől kezdve pedig sok minden lehet), akkor fogsz sikeresen fogyni (zsírt égetni).


Edzéstől önmagában nem lehet gyarapodni, még a súlyzóstól sem, ha nincs meg mellé a megfelelő tömegnövelő étrend.

2013. júl. 15. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

szerintem semmi gond nincs azzal, ha velaki naponta méri a súlyát, én napi 3* és táblázatot vezetek róla már fél éve...

a legtöbb hirtelen súlyingadozást a folyadékfogyasztás okozza... ha pl megiszol 2liter vizet, máris 2kg al nehezebb vagy. Ha a diétád megfelelő, és sok folyadékot fogyasztasz, akkor a kívánt hatás sem fog elmaradni, de ne pár hét alatt várd a változást.

2013. júl. 15. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. :)
2013. júl. 15. 21:46
 4/7 anonim ***** válasza: