Ez szabályos volt a bolt részéről? Ilyet tényleg meg lehet tenni?
Bementem egy helyi műszaki boltba, venni akartam volna egy tv-t, kifizettem kártyával (150ezer) majd mondtam hogy nézzük már meg jó-e, mert annyi rémtörténetet hallani hogy törött a dobozban. ÉS AZ VOLT! :D
Egy pici hajszálrepedés futott végig rajta.
Más tv nem jöhetett szóba, ugyanilyen nincs raktáron.
Oké, akkor pénz vissza. De mivel kártyával fizettem, nála nincs pénz. Pénztárgépbe pedig volt kb 50ezer ft elmondása alapján mert ürítve lett nemrég. Meg kellett adnom a bankszámla számom hogy visszautalják majd. Időt nem tudott mondani, csak azt hogy törvény szerint 1 hónapjuk van. Bár próbált nyugtatgatni higy biztos csak pár nap és hétvégére már meglesz a pénzem... majd meglátjuk.
Tehát kijöttem a boltból tv és pénz nélkül.
Természetesen pénteken teszek bejelentést a fogyasztóvédelemnél, annál tovább nem várok.
De ilyet tényleg meg lehet csinálni? Nincs ez valahogy szabályozva?
Nem tudod, hogy az egy hetet honnan szedték (szedtem), mert te tudod, hogy ez nem így van. Akkor kár kérdezni, mivel jobban tudod mint aki ezzel foglalkozik. :)
Nekem két különböző kártyaelfogadóm is van két külön szolgáltatóval, mindegyik szerdánként teszi a számlára az előző heti forgalmat.
De nyilván ez nem így van, hisz te ezt tudod hogy nem így van, nem lehet így.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!