Mit tudok csinálni, ha on-line boltban szeretnék elállni, de nem veszik fel a telefont és nem válaszolnak e-mailre?
Figyelt kérdés
2019. márc. 28. 17:41
1/8 anonim válasza:
Hat azt h maskor nem vasarolsz megbizhatatlan helyrol
2/8 anonim válasza:
Ha elküldted az email-t, akkor te megtetted amit kellett. Ne vedd át amit rendeltél! Remélem nem előre fizettél, mert akkor viszont inkább vedd át, vissza nem fogod kapni a pénzed.
3/8 anonim válasza:
Vissza küldöd a terméket és ajánlottan egy levelet, hogy elálsz a vásárlástól. Internetes vásárlás esetén mindenfelé indok nélkül 15 napos van elállni a vételtől.
Levélbe leírod amennyiben nem fizetik vissza úgy feljelentést teszel a rendőrségen és bejelented a fogyasztóvédelemnél is.
4/8 A kérdező kommentje:
Csak átvételi pint van és nem tudom a postacímüket.
2019. márc. 29. 14:09
5/8 A kérdező kommentje:
RedGoat Trade Kft.
2019. márc. 29. 14:09
6/8 anonim válasza:
7/8 A kérdező kommentje:
mit sikerült megtalálnod? ezt én is tudom, ott nincs a címük, csak az átvevőpont címe, ahol 100 másik cég termékeit lehet átvenni, a telefont nem veszik fel, levélre nem ragálnak
2019. márc. 31. 15:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!