Házhozszállítási rendelésünket nem szállították ki. Telefont nem veszik fel, üzeneteinkre nem válaszolnak. Ilyenkor mi a teendő? Hova tudunk fordulni?
Fordulj a konyha felé, és csinálj zsíros kenyeret.
Sajnos a kérdésedre nincs érdemi válasz, mert a sérelmed annyira jelentéktelen, hogy senki sem fog hivatalosan foglalkozni vele.
Egyetek mást.
Délelőtt írjatok egy levelet a cégnek, talán kárpótolnak.
GOndolom, pereskedni nem akartok :)
Győri vagyok, melyik pizzéria?
Amúgy sajnos nem sokat lehet tenni, az meg senkit nem hat meg hogy x óráig vártátok a kaját hiába.
Én is győri vagyok. :) Melyik pizzéria volt?
Hány órakor rendeltetek? Honnan rendeltetek? Telefonon, neten, weboldalukon, applikáción keresztül?
Lehet, épp akkor nem voltak nyitva, vagy addigra már bezártak, vagy éppenséggel tényleg bezárták véglegesen őket, megszűnt az étterem.
Hogy, hova tudtok fordulni?! - Menjetek el hozzájuk személyesen és tegyetek panaszt náluk. Aztán akkor legalább kiderül, hogy tényleg zárva voltak-e akkor vagy nyitva voltak, csak nagyon sok volt a rendelésük és rátok már nem volt kapacitásuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!