Van értelme bejelenteni ezt a fogyasztóvédelemnél? Vagy hova forduljak ezzel?
Figyelt kérdés
Rendeltem a telekomtól egy telefont, hetekkel ezelőtt, amit mindeddig nem szállítottak ki. Ket naponta hívom az ügyintézőket, leráznak, hogy egy-két napon belül hozzák a telefont, vagy ígérik, hogy utánanéznek, és visszahívnak, de ez sem történik meg. 20 hónapos részletre rendeltem a készüléket, plusz dijcsomagot váltottam. A dijcsomagom váltott, de a telefon Sehol. Így van értelme bejelentést tennem a fogyasztóvédelemnél? Vagy hova tudok fordulni a problémámmal?2017. nov. 30. 17:15
1/2 anonim válasza:
Felveszed a beszélgetést és közlöd ahogy ők is hogy rögzíted , . Aztán kérdezz rá miért nem teljesítették már a dolgot és balhé lesz ha zéró a tájékoztatás meg le koptatnak és ha nem intézkednek fogyvédelem lesz a vége .
2/2 anonim válasza:
De ha azt mondod, hogy Fogyasztóvédelmi felügyelet, akkor kiröhögnek, mert beolvadt amittoménmibe.
Addig használhatsz egy másik telefont is, ha nem tévedek, a vonal él, azt a szolgáltatást teljesítik. Egyébként felvetném azt a lehetőséget is, hogy elállok a szerződéstől nem teljesítés miatt, megrendelem újból, és jó napot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!