Mit tehetek ilyen esetben?
2 hónapja vettem 1 szandalt ami mondhatni markas gyógyszandal. 15000 Ftért. 1 honap mulva kilyukadt a talpa. szoval meg kevesebbet birt, mint 1 kinai cipo. visszamentem. a bolt elkuldte a gyartohoz. a gyarto nem csereli ki arra hivatkozva, h nem rendeltetesszeruen hasznaltam. igy a bolt sem csereli ki nekem.
mit lehet ilyenkor tenni? irtam panaszkonyvbe, de a bolt szerint ok csak aruljak, a gyarto dont.
Fogyasztóvédelmi Hatóság. A boltot nem kell békén hagyni, velük állsz szerződéses viszonyban.
Nem rendeltetésszerű használat? Rendben. A gyártó sürgősen adja meg a rendeltetésszerű használat pontos definícióját mindenre kiterjedően.
A lényeg: nem békén hagyni őket. Naponta a boltba, jó hangosan elmondani a panaszt, akkor kell menni, mikor sokan vannak. A bolt hamar rájön, hogy jobban jár, ha inkább saját költségen ad, mert több vevőt riasztasz el, mint amennyit az egész ér. Itt az nyer, aki tovább bírja cérnával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!