Ezért érdemes feljelenteni engem?
Ez kicsit olyan, mint amikor az ember vesz egy előfizetéses mobilt, egész hónapban dumál és amikor megkapja a töbtízezres számlát visszaadja a mobilt és kész. Aztán csodálkozik, hogy évekkel később kamatostul jön a számla.
A szolgáltatást igénybe vetted, ergo ki kell fizetned. Ha elhozod a tabletet, ha nem.
Feljelenteni nem valószínű, hogy fel fognak, nem kizárt, hogy annyiban hagyják a dolgot, ha eltűnsz, de joguk van benyújtani a számlát bármikor..
Szóval lehet nem érdemes nekik, de megtenni megtehetik és csak rajtuk múlik.
Legközelebb légy előrelátó és előre kérdezz rá minden költségre.
A legfontosabb kérdés, hogy tájékoztattak -e előre erről a költségről?
Ha közölték veled,hogy az eredménytől függetlenül ezt a költséget ki kell fizetned és te ezt elfogadtad akkor illik kifizetni.
Mindemellet elég arcátlannak tartom az egészet.
Én fodrász vagyok.Ha bejön egy vendég és kér egy hajfestést de nekem nincs megfelelő festékem akkor kérjek tőle pénzt azért mert kinyitottam a szekrényt és keresgéltem a festékek között?
Legközelebb kérdezd meg, milyen költségek lesznek.
Megkérdezted egyáltalán előtte?
Ugye garancia, már nem volt rá, mert ha még volt, akkor nem terhelhetnek bevizsgálási díjjal!
Szerintem kérd, hogy mutassák meg, hol vannak leírva az áraik! Én is javíttattam és elég hasra ütés szerűen mondták be az árakat, magáról a karbantartásról se blokkot, se számlát nem adtak, csak az alkatrészről. Ráadásul engem félretájékoztattak és megvetettek velem egy nem kompatibilis hardvert, amit be is szereltek.
Kérj számlát!
Mi van, ha számla nélkül lenyúlnak rólad zsebbe 4000 Ft-ot, miközben a cucchoz hozzá sem nyúltak, azaz nem tudják, hogy javítható-e?
Mi van, ha ők játszanak arra, hogy mivel javíthatatlannak mondták a cuccot és 4000 Ft bevizsgálást kértek érte, te erre otthagyod, ők meg kis pénzért megjavítják?
Képzeld el, ha valaki odavisz egy nagy értékű plazma TV-t, ők meg azt mondják, hogy "javíthatatlan" és 10000 Ft lesz a bevizsgálási díj? Közben ennyiből megjavítják és bizományiban eladják, arra játszanak, hogy a gyanútlan ügyfél otthagyja nekik a terméket, mondván az úgyis veszélyes hulladék.
Ezért mondom, hogy le kell legyenek írva a szervizköltségek! Különben hiteltelen az is, amit mondanak az állítólagos bevizsgálás eredményéről.
Kérd, hogy írják le a bevizsgálás eredményét és, hogy milyen alkatrészre lenne szükség pontosan! Plusz kérj számlát!
Plusz a plamtopodon csomó személyes adatod rajta lehet!
Leformáztad a rajta lévő adathordozókat?
Ha nem, akkor ott van rajta sok minden, még akkor is, ha töröltél mindent!
Már ez megérhet 4000 Ft-ot!
8.: Miért nem rögtön ezzel kezdted a kérdést, hogy szétszedve vitted be és egyértelmű mi volt a hiba?
Mondd meg nekik, hogy egyértelmű volt a hiba, így képtelenség bevizsgálni a terméket (mivel te mutattad meg, mi a hiba), te javítást kértél és nem fizetsz bevizsgálásért!
Kérjenek adminisztrációs díjat! És adjanak számlát!
Ha nincs adminisztrációs díj az előzetes táblázatukban, akkor pedig azonnal adják vissza a tabletedet!
Lehet, egy bontott cuccból egy ügyesebb kezű műszerész ki és beforrasztja majd neked azt a csatlakozót! Nézz szét Jófogáson, Hardveraprón, hátha van alkalmas bontott tablet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!