Ilyenkor kenek kell fizetnie a szállítási költséget?
Üdv.
Rendeltem online egy telefon tokot , és teljesen máshogy néz ki a képen mint a valóságban illetve nem igaz állításokat tartalmazott a leírása , ezért nem szeretném megtartani a terméket , ezt jeleztem a weboldal üzemelőinek is (E-mailben) , akik azt reagálták erre , hogy természetesen van rá lehetőség csak küldjem vissza az árut. De a postán nem küldhetem , mert azt nem veszik át úgyhogy vagy visszaviszem a terméket én magam személyesen( ami nem lehetséges megoldás mivel nem pesti vagyok) vagy az ők által ajánlott futárral 2000 forint ellenében visszaküldőm.
Ekkor E-mailben megmondtam , hogy az nem megoldás mert azzal a 2000 Forinttal megkárosítottak akkor is, azóta nem reagáltak az E-mailre úgyhogy telefonon felkerestem őket , de vagy a 15-ik hívásra vették fel (nah mind1, ha felvették, felvették )
hosszas telefonos veszekedés után nem voltak hajlandóak vállalni az elszállítási költséget, mert nekem kellene...
Szerintetek kinek van igaza? Ha én tulajdonképpen még a mai napig nem kaptam meg azt a terméket amit kértem , mert egy másmilyent kaptam.
Szerintetek mit tegyek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!