Webáruházból rendelt termék garanciális javítását hogyan kell intézni? A szállítási költséget kinek kell állnia?
Figyelt kérdés
2015. aug. 16. 19:51
1/4 anonim válasza:
Olvasd el a webáruház felhasználási feltételeit. Tudod, amit el kell fogadnod regisztrációkor.
2/4 A kérdező kommentje:
Ez nem így működik. Van egy törvény, aminek a webáruházak alá vannak vetve, és ettől nem térhetnek el (a vásárló számára hátrányos módon). Márpedig sokan próbálkoznak a vásárlók félretájékoztatásával.
2015. aug. 16. 21:35
3/4 anonim válasza:
Ha már ennyire jó tudod, akkor mi itt a probléma?
Amúgy garancia érvényesítéséhez vissza kell juttatnod a vásárlás helyszínére. Hogy ezt hogyan oldod meg, illetve az áru onnan való visszajuttatását magadhoz, az már rád van bízva.
Viszont ettől el lehet térni a vásárló javára, így legjobban a webáruház honlapján tájékozódhatsz.
Nem fognak valótlanságot állítani (legfeljebb a felhasználó nem képes értelmezni azt), mert azzal komoly bírságra számíthatna.
4/4 anonim válasza:
Tök mindegy, hogy webáruház, vagy nem. Attól függ, mekkora a termék. Nagy háztartási gépeknél nem kell elszállítanod, hanem elszállítják neked. Kis termékeknél neked kell a megfelelő helyre elvinni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!