Kiderült hogy a tápegységem rossz a konfigba. (ipon). Azt irták hogy, a termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben Átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül küldjük Önnek.2 hete se válasz se semmi mit tegye?
hívd fel őket, ha van telefonszámuk.
"A vásárlástól számított 3 munkanap eltelte után, az ingyenes GaranciaFutár szolgáltatásból kizáró ok, ha a termék külső, saját gyártói garanciális szervizzel rendelkezik. A legtöbb nyomtató, monitor és hordozható számítógép esetében a garanciális ügyintézést a gyártó megbízott szervize végzi, sok esetben saját, vagy megbízott futárral illetve jelentős számú átvevőponttal. Ezt választva jelentősen rövidebb a garanciális ügyintézés ideje, mintha nálunk adná le a terméket. Az ilyen termékek általában saját garancialevéllel is rendelkeznek és/vagy egy központi telefonszám hívása, esetleg internetes regisztráció után tudhatjuk meg a szükséges teendőket. A számla fénymásolatát általában csatolni szükséges. Az rma@iPon.hu e-mail címen további segítséget nyújtunk szükség esetén."
Hívd fel őket ezt az Ipon.hu-ról másoltam ki.
Elérhetőségek
Telefon 06-1-450-21-11 (internetes cégként a legbiztosabb elérhetőségünk az e-mail, munkaidőben általában 1 órán belül válaszolunk)
Fax: 06-1-450-21-19
Email: info@iPon.hu
Garancia: rma@iPon.hu (e-mailre általában egy órán belül válaszolunk, nyitvatartási időben)
Nyitvatartás
Hétköznap: 10.00 - 20.00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!