Ilyenkor kenek kell fizetnie a szállítási költséget?
Üdv.
Rendeltem online egy telefon tokot , és teljesen máshogy néz ki a képen mint a valóságban illetve nem igaz állításokat tartalmazott a leírása , ezért nem szeretném megtartani a terméket , ezt jeleztem a weboldal üzemelőinek is (E-mailben) , akik azt reagálták erre , hogy természetesen van rá lehetőség csak küldjem vissza az árut. De a postán nem küldhetem , mert azt nem veszik át úgyhogy vagy visszaviszem a terméket én magam személyesen( ami nem lehetséges megoldás mivel nem pesti vagyok) vagy az ők által ajánlott futárral 2000 forint ellenében visszaküldőm.
Ekkor E-mailben megmondtam , hogy az nem megoldás mert azzal a 2000 Forinttal megkárosítottak akkor is, azóta nem reagáltak az E-mailre úgyhogy telefonon felkerestem őket , de vagy a 15-ik hívásra vették fel (nah mind1, ha felvették, felvették )
hosszas telefonos veszekedés után nem voltak hajlandóak vállalni az elszállítási költséget, mert nekem kellene...
Szerintetek kinek van igaza? Ha én tulajdonképpen még a mai napig nem kaptam meg azt a terméket amit kértem , mert egy másmilyent kaptam.
Szerintetek mit tegyek?
Nekik kell állni, mivel nem teljesítették a szerződést.
Vedd fel a beszélgetést ha teheted. Ha megint okoskodnak, akkor fogyasztóvédelmet keresd fel.
#2 de itt nem arról van szó , hogy nem tetszik és meggondoltam magamat . Hanem arról hogy én fekete egyforma előlappal és hátlappal rendelkező tokot rendeltem és kaptam egy különböző szürke színűt. Egyszóval rosszat kaptam , mert nem ezt kértem.
Ez olyan mint amikor bemész egy étterembe kérsz egy tonhalas pizzát és kapsz egy szalámisat. :D
#2 #4
Nem azt kapta amit vett. Mintha vettél volna egy tehenet és kapsz egy tyúkot, s azt mondják, hogy mindkettő háziállat. Nem. Ha nem azt kapta amit kért, még ha csak a színről is van szó, akkor nem teljesítették a szerződést.
Nem, ez sajnos olyan, mintha pizzériából rendelnél egy tonhalas pizzát, és kihoznának egy szalámisat.
Ha azonnal nem küldöd vissza, kár reklamálni, legalább is, ami a szállítást illeti.
Ha visszajuttatod a terméket, ők visszaadják a pénzedet. Ennyi. Nincs itt semmiféle szerződésszegés.
eBay-en is így megy pl. Ha nem tetszik a cucc, visszafizetik, feltéve, ha visszajuttatod nekik mondjuk Ausztráliába.
abba bele is egyeztek , hogy visszafizetik az árát! De azt hogy kifizessék a futárszolgálatot amivel nekem kell a csomagot visszajuttatni azt már nem akarják. De a sima posta nekik nem jó. Ha vissza is küldöm még mindig 2000 Ft-t vesztettem miattuk.
A kérdés még mindig hogy azt a 2000 Ft-t jogosan akarják rám terhelni
amúgy köszi az eddigi válaszokat :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!