Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Ilyenkor kenek kell fizetnie...

Ilyenkor kenek kell fizetnie a szállítási költséget?

Figyelt kérdés

Üdv.

Rendeltem online egy telefon tokot , és teljesen máshogy néz ki a képen mint a valóságban illetve nem igaz állításokat tartalmazott a leírása , ezért nem szeretném megtartani a terméket , ezt jeleztem a weboldal üzemelőinek is (E-mailben) , akik azt reagálták erre , hogy természetesen van rá lehetőség csak küldjem vissza az árut. De a postán nem küldhetem , mert azt nem veszik át úgyhogy vagy visszaviszem a terméket én magam személyesen( ami nem lehetséges megoldás mivel nem pesti vagyok) vagy az ők által ajánlott futárral 2000 forint ellenében visszaküldőm.

Ekkor E-mailben megmondtam , hogy az nem megoldás mert azzal a 2000 Forinttal megkárosítottak akkor is, azóta nem reagáltak az E-mailre úgyhogy telefonon felkerestem őket , de vagy a 15-ik hívásra vették fel (nah mind1, ha felvették, felvették )

hosszas telefonos veszekedés után nem voltak hajlandóak vállalni az elszállítási költséget, mert nekem kellene...


Szerintetek kinek van igaza? Ha én tulajdonképpen még a mai napig nem kaptam meg azt a terméket amit kértem , mert egy másmilyent kaptam.


Szerintetek mit tegyek?



2016. júl. 20. 12:11
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Nekik kell állni, mivel nem teljesítették a szerződést.


Vedd fel a beszélgetést ha teheted. Ha megint okoskodnak, akkor fogyasztóvédelmet keresd fel.

2016. júl. 20. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Neked. Mindenhol ez a szabály. Visszaküldheted x napig mindenféle indok nélkül is, de a postaköltséget neked kell fizetni, vagy a postaköltséggel csökkentett összeget térítik vissza számodra.
2016. júl. 20. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

#2 de itt nem arról van szó , hogy nem tetszik és meggondoltam magamat . Hanem arról hogy én fekete egyforma előlappal és hátlappal rendelkező tokot rendeltem és kaptam egy különböző szürke színűt. Egyszóval rosszat kaptam , mert nem ezt kértem.

Ez olyan mint amikor bemész egy étterembe kérsz egy tonhalas pizzát és kapsz egy szalámisat. :D

2016. júl. 20. 12:43
 4/12 anonim ***** válasza:
Akkor nézd meg, hogy mi vonatkozik a cserére. A visszaküldés is le van írva, minden webshop oldalán. El kell olvasni a szabályzatot, abban minden benne van.
2016. júl. 20. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
annyi van ott hogy 14 napos pénzvisszafizetési garancia van.
2016. júl. 20. 13:02
 6/12 anonim ***** válasza:

#2 #4


Nem azt kapta amit vett. Mintha vettél volna egy tehenet és kapsz egy tyúkot, s azt mondják, hogy mindkettő háziállat. Nem. Ha nem azt kapta amit kért, még ha csak a színről is van szó, akkor nem teljesítették a szerződést.

2016. júl. 20. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Nem, ez sajnos olyan, mintha pizzériából rendelnél egy tonhalas pizzát, és kihoznának egy szalámisat.


Ha azonnal nem küldöd vissza, kár reklamálni, legalább is, ami a szállítást illeti.


Ha visszajuttatod a terméket, ők visszaadják a pénzedet. Ennyi. Nincs itt semmiféle szerződésszegés.


eBay-en is így megy pl. Ha nem tetszik a cucc, visszafizetik, feltéve, ha visszajuttatod nekik mondjuk Ausztráliába.

2016. júl. 20. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

abba bele is egyeztek , hogy visszafizetik az árát! De azt hogy kifizessék a futárszolgálatot amivel nekem kell a csomagot visszajuttatni azt már nem akarják. De a sima posta nekik nem jó. Ha vissza is küldöm még mindig 2000 Ft-t vesztettem miattuk.


A kérdés még mindig hogy azt a 2000 Ft-t jogosan akarják rám terhelni


amúgy köszi az eddigi válaszokat :)

2016. júl. 20. 14:17
 9/12 anonim ***** válasza:
Jogosan. Amit te mondasz jogos lenne, HA a termék készhezvételekor, a futárnál észleled a hibát és ott helyben azt mondod köszönöm szépen de nem. Ez tudod minek az esete ? "A kasszától való távozás után reklamációt nem fogadunk el."
2016. júl. 20. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
De nem bonthatom ki a csomagot addig amig át nem vettem.
2016. júl. 20. 14:34
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!