Webáruházból való vásárlás esetén garanciánál
tényleg a vevőnek kell fizetni minden szállítási
költséget?
Figyelt kérdés
Azért is kérdezem, mert nem egy olyan nagyon értékes dolog, viszont elromlott és ki kéne cserélniük, na de azt írták, hogy "természetesen" a postaköltséget nekem kell állnom. Ez létezhet?
Mert ha tényleg így van, lehet, hogy ott kötök ki, hogy egyszerűbb hagyni az egészet a frászba és újat venni, csak azért felháborító, ha ez igaz ...
2013. jan. 24. 18:12
1/9 anonim válasza:
Az alap az hogy te feladod a szervíznek de ki kell fizetni majd a szervíz visszaküldi neked.Vannak ettől eltérők de ott az árban benne van a garanciafutár ára is, ezért nem kapod olyan olcsón a cikket.
2013. jan. 24. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 A kérdező kommentje:
köszi, és ha rendelek másikat és a 8 napon belül derül ki h vacak? akkor hogy működik ez a szerződéstől való elállás?
2013. jan. 25. 07:36
3/9 anonim válasza:
Szia! A minőségi kifogás intézésekor minden költséget a forgalmazónak kell állnia, tehát a szállítást is! Ha ezt írták, akár még a fogyasztóvédelemhez is fordulhatsz, bár ők csak az tájékoztatás miatt fognak eljárni, a pénzt nem utaltatják vissza neked. De ha ezt megemlíted a cégnek, lehet, hogy meggondolják az első kijelentésüket.
A 8 napon belüli elállás más tészta, ott neked kell kifizetni, ha mégsem kéred a cuccot és visszaküldöd.
2013. jan. 25. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 A kérdező kommentje:
oké, de akkor én visszapostázom, fizetem, és hogy kapom meg a vételárat? vagy eleve utánvéttel kell ilyenkor feladni? (most a 8 napon belülire gondolok)
2013. jan. 25. 17:49
5/9 anonim válasza:
A gyakorlati része nincs szabályozva. Beszéld le velük előre, lehetőleg írásban.
2013. jan. 25. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
A visszajuttatás a te feladatod. Ha veszel pl egy magnót a Saturnban és nem működik, akkor hogy érvényesíted a garanciát? A Saturntól kijönnek és elviszik? Ugyehogynem?
A webshopba is nekik kell visszajuttatnod (különben nem tudnak mit kicserélni, mert nincs is náluk).
2013. jan. 26. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
oké, csak hát így könnyen úgy dönt a vevő, hogy még ha rossz is a termék, inkább hagyja a frászba, mert nem akarja még plusz költségbe verni magát. szal nincs ez így jól ...
2013. jan. 26. 08:30
8/9 anonim válasza:
3-as és 5-ös vagyok. Ezért kell velük előre egyezkedni. Ha tájékozódsz és határozott vagy, nagyobb az esélye, hogy nem küldenek el. Egy e-mail még nem kerül semmibe.
2013. jan. 26. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 A kérdező kommentje:
köszi, hát igen, teljesen igazad van, csak ugye a mai világban fűt-fát ígérnek a vásárlás előtt, na aztán a pénz beszedése előtt meg elérhetetlenné válnak, de legalábbis nem reagálnak semmire (ez már többszörös tapasztalatom)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!