Ebben az esetben mehet a fogyasztóvédelem?
Egy mobiltelefonnal vannak gondjaim. A készüléket megvettem, majd 1 héttel később a GPS-t próbáltam rajta ki, és nem működött. A probélma az, hogy bemér, fogja a jelet, viszont ha mozgok, akkor a nyíl egy helyben van, a telefon szerint én ugyanott állok.
Bevittem a szervízbe, ahol annyit mondtak, nem tudnak vele mit kezdeni, felküldik Pestre, megnézik. Ott volt 3 hetet, visszakaptam, 1 napig jó volt, majd megint elszállt. Ehhez hozzájött, hogy a telefon fagyogatni, kezdett, a képernyő érintésére például hol felébredt hol nem, és a kamerával is egy csomó gond volt. A szervízben annyit mondtak 2-3 hét! Ez is letelt, és a minap hoztam el. A papíron "factory reset" és szoftveres beállítások szerepeltek mint végrehajtott feladatok, de a GPS továbbra sem jó, és a vakuval használt képeket, ugyanúgy elforgatja!
Ezesetben milyen jogaim vannak? A telefon 3 hónapos, vadonatújonnan rendeltem. Megemlíthetem nekik a fogyasztóvédelmet? Vagy kötelezhetem-e az adott boltot a vásárlási érték visszatérítésére?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!