Hibás termék. Mit tudok tenni?
Hát ha veszek egy 76 ezres órát, most mindegy, hogy dízel, vagy benzines, csak megőrzöm a számlát, meg a jótállási jegyet...
Kérdező, a panaszkönyvet kötelességük odaadni, egyébként a Fogyasztóvédelemhez fordulhatsz, plusz írhatsz egy levelet a Tékozló Homárra, imádjuk az ilyen posztokat!
Alaposabban elolvastam a kérdést. Ha a vásárlástól számítva eltelt 3 munkanap (vagy netes vásárlásnál 14), akkor nem cserélik, nem adnak vissza pénzt, csak javíttatják. Ezzel nincs baj, ezt mondja a törvény. Ha a javításba nem mész bele és mindenáron cseréltetni akarod, elhajthatnak, mert semmi nem kötelezi rá őket.
Add le javításra, legalább megtudod, mi a baj vele és jelezd, hogy nem kaptál garancialevelet, pótolják. Az átvételről kérj papírt, ellenőrizd le rajta az adatokat és írasd rá, hogy küldjenek garlevelet is!
Magánszemélyként pedig ugyanolyan jogod van áfás számlát kérni, mint cégként, saját névre és címre, pláne egy ilyen drága cuccról. Öt perccel hosszabb a vásárlás, viszont van mivel csapkodnod az asztalt és van mit mutogatni a fogyasztóvédelemnek/bíróságnak, azonkívül bizonyítéknak sem utolsó, hogy a te tulajdonod. A vásárlás tényét a blokk is igazolja, csak azt nem, hogy AZT az órát vetted, ami a kezedben van. Erre lenne jó a garancialevél, ami nélkül pedig semmilyen műszaki cikket nem hozunk el a boltból!
Van garancia papir nem tudom honnan terjedt el hogy nincs.
A fogyasztó védelmi törvény szerint a vásárló nem köteles a javítást elfogadni. Hanem kérhet cserét vagy vételár visszatérítést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!