A Fogyasztóvédelemnél kell jelezni, ha egy nagy bevásárlóközpont bevásárlókocsijaival nem vagyok megelégedve?
Figyelt kérdés
Konkrétan a miskolci Auchanban tapasztalom, hogy a kocsival nem lehet kanyarodni, folyamatosan rángatni kell, hogy arra menjen, amerre tolom. Harmadszorra fogtam ki szar kocsit, és a többi vásárló is panaszkodik. Engem bőven kifáraszt a vásárlás végére, nem még egy kisnyugdíjast például.
Kétszer írtam a panaszkönyvbe is, mindkétszer kitérő választ kaptam.
Ilyenkor fordulhatok a Fogyasztóvédelemhez? Ők kötelesek kivizsgálni az esetet, és intézkedni az ügyben?
2015. ápr. 4. 21:12
2/2 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!