Számlát kérek, akkor miért a Vevőt szivatja a SPAR? Hivatalos ÁFA-s számlát mertem kérni e nyíregyházi belvárosi SPAR boltban és így kaptam meg: !
1. Miért nem tudja a vevőkódját, adja meg adatait azzal mennyen el e központi irodába, ott kérjen vevőkódot.
2. Utána azzal a kóddal jöjjön vissza, álljon be a sprba majd fizetéskor diktálja be a vevőkódot a pénztárosnak.
3. A pénztáros így olyan blokkot képes nyomtatni, amin rajta van a Vevő neve, és címe, ha leadta az irodán akkor még az adószáma is.
4. Ez a blokk egy idő után elhalványul, ezért érdemes lefénymásolni, hogy a kötelező öt évig is megmaradjon a bizonylat tartalma.
nem értelek..
Mi van akkor, ha nem leszel "kedvelt" vásárló abban az üzletben? Drágábban fogják adni az árut? Vagy nem jópofiznak veled, amíg lehúzzák az árut a pénztárnál?
Ha neked számla kell, szólsz, ahogy rád kerül a sor. Ha piszmognak vele, kivárod, míg kész vannak. A modern pénztári gépekkel amúgy is lassabb lett az élet mindenhol. A mögötted álló meg szépen kivárják a sorukat. Mindig van, aki türelmetlen, meg morog az orra alatt.
Ha ilyen beteg vagy, miért a multik adalékokkal szennyezett szarját eszed?
Te egy kákán is csomót kereső, békétlen alak vagy!Ismerem azt a Spart.Legtöbb vevő, ebéd időben kiszalad gyorsan venni valami kaját.Ilyen cinege józskák meg fitogtatják az erőfölényüket (38kg áfával)a pénztárnál.:D
A betegséged meg társai nem tartoznak a kérdéshez.
Kérdésedre a válasz: azért szívatja, mert gyorsabban szeretné a kiszolgálást végezni (és az ügyfélkódoddal tudná is).
Ettől még nincs igazuk, így írhatsz a panaszkönyvbe.
Olyan viszont nincs, hogy szeretnél elérni valamit de a konfliktust nem vállalod. Ha nem írsz a panaszkönyvbe (nem jelented őket a fogyasztóvédelemnél stb) akkor nem is fog megváltozni a számlaadási módszerük.
Én is gyakran járok SPARba, látom hogy a szlogenjük (mi Önökért vagyunk) köszönőviszonyban sincs a valósággal. Ha 3-nál többen állnak a sorban én megkérdezem a pénztárost, hogy tudnának-e nyitni másik kasszát (erre rögtön csöngetnek és valaki beáll a másik kasszába). Persze a másik kasszás mérges, és rám is csúnyán néz - de vagy a csúnya nézést vagy a várakozást választhatom, és én inkább nem várok.
én kis tescoban dolgozom
ott úgy működik ez,ha valakinek nincs vevőkódja, akkor
hívom az ügyeletes vezetőt, a vásárlóval leíratom az adatokat egy papírra, megkérem a vásárlót, hogy álljon odébb, hogy a többi vevőt ki tudjam szolgálni, a vezető elmegy az irodába, ott bepötyögi az adatokat, egy kis színes tesco feliratú papírra felírja a vevőkódot, odaadja a vásárlónak, és a vásárlót meg soron kívül(az aktuális tranzakció után) a kasszához hívom
amúgy meg ha problémád van a kiszolgálással, akkor nyugodtan mehetsz egy másik multiba is vásárolni, nem hiszem hogy mindenhol sokkal többet kéne fizetni az áruért, mint a sparban
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!