Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Miért ilyen szar az adózás...

Miért ilyen szar az adózás magyarországon? Miért nem jó az államnak, hogy ha csinálnának egy normális adókulcs-járulák együttest ami a Magyar állampolgároknak megfelelne?

Figyelt kérdés
Nyilván ha a jövedelmem 15-20%-t adóznám le nem lenne baj de így hogy a fele elmegy és úgy hogy nem látom a célját nagyon idegesítő..
2010. nov. 9. 03:46
1 2 3 4 5
 31/44 anonim ***** válasza:
29%

Kamumail!

Igen, ez is benne van, mert tök igaz amit írsz. Sajna ez az átlag.

Programozó vagyok én is, első munkahelyemen 6 éve nettó 120.000-t kerestem, minimálbérre jelentve.

A mostani helyemen viszont fehérítik ezerrel a dolgokat, ahogy csak lehet, mert nem kerül többe, és az APEH felé is tisztább a dolog, vagy legalábbis kevésbé gyanús.

Ha 10-ből 3 vállalkozás ezt meglépi, az már siker szerintem, mert a mostani rendszerrel ez tuti nem fog megtörténni.

Persze, ahogy írtam, az lenne a legjobb, hogy ha a kis keresetű embereknek korrigálnák a kiesést, bár azt is el tudom egyébként képzelni, hogy úgy van vele a kormány, hogy 8 év rombolás után ez vállalható veszteség. Ki tudja..

2010. nov. 9. 11:12
 32/44 anonim ***** válasza:
58%

volt olyan hely ahol voltam interjún és azzal kezdték, hogy a cég szlovákiában van.

nézd én megértem amit mondasz, de ettől még a 10-ből a 7 cégnek a plusz pénzét a szegény fizeti meg. Hiába fehéredett ki 3 cég jobban, a maradék 7 lop továbbra is, és a sok ember meg szív mert ezt a 7 embert megtámogatták. érted?

ez hozzá nem értésre utal a kormányban. nem osztogatok ha nincs miből.

2010. nov. 9. 11:15
 33/44 anonim ***** válasza:

Ezt érdemes átolvasni és utánaszámolni:

[link]

Tegyük fel, hogy a cégek elkezdenek fehéríteni, meddig kell, hogy az egyén is jól járjon, meg a cég is?