Jogszerű és a fogyasztóvédelmi szabályoknak megfelel, ha a Vodafone 19-ről 25 forintra 31%-kal emeli a percdíjat egy magánszemélyeknek fenntartott tarifacsomagban, úgy, hogy az ÁSZF 7.2.2 pontja szerint csak a KSH szerinti inflációval emelhetné meg?
Megteheti, bármennyivel emelhet árat. Ha van hűségszerződésed, akkor az ÁSZF-től nagyobb mértékű emelés miatt felmondhatod a szerződést. Ha meg nincs hűségszerződésed, akkor egyébként is bármikor felmondhatod a szerződést.
A tipp az, hogy nincs hűségszerződésed. Tehát bármikor válthatsz egy neked megfelelőbb csomagra, akár más szolgáltatónál is.
(Egyébként hány éve volt 19Ft a percdíj, és miért nem reklamáltál korábban azért, mert nem emelte annyival sem, amennyivel amúgy megtehette volna?)
#1
Mi a különbség a bankokhoz képest? Ha egy bank 2 évig nem emeli valaminek az árát, fogyasztó esetén a következő évben akkor sem emelheti 3 év inflációjának mértékével egyben.
Mi akadályozta meg a Vodafone-t, hogy tavaly ne emeljen árat?
De ami érdekesebb, mert oda viszem a telefonszámomat ahova akarom, hogy miért hivatkozik az ÁSZF 7.2.2 pontjára, amikor nem az abban leírtak szerinti mértékben emel?
Ha azt írja hogy évente egyszer a ksh szerinti infláció mértékével, akkor miért erre a pontra hivatkozva infláció 3szorosával emel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!