Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Vodafone miért nem szünteti...

Vodafone miért nem szünteti meg a szerződést és így a hívószámot? Már meg kellett volna.

Figyelt kérdés

Másodlagos számnak regisztráltam egy SIM-et tavaly, már rég lejárt az idő amíg aktív feltöltés nélkül.

Ha sosem volt feltöltve, akkor csak négy hónap.


A Vodafone honlapján az állandó számom mellett ez a szám is még mindig látszik, pedig már nagyon rég meg kellett volna szűnnie.

Nonszensz, oda is van írva, hogy -x napig aktív még. Mínusz!!


Hamarosan adategyeztetési határidő jön, nyilván nem fogom egyeztetni az adatokat. Várható, hogy végre akkor most már törlik a számot?


Köszönöm!



2022. ápr. 22. 09:11
 1/2 Fsms ***** válasza:
100%

Informatikai rendszeren volt egy nagyobb változás a tavalyi év végén.

Túl sokat ne remélj. Amit tudsz lépni, hogy panaszt nyújtasz be és ha nem oldódik meg 30 napon belül, akkor a hírközlési felügyeletnél tudod folytatni. Onnan már egyszerűbb lesz, mivel a felső vezetőket bírságolják gyakran nemcsak a céget.

Nálam 3 hónap számla hiányzik. Felhívtam az ügyfélszolgálatot jeleztem, azt mondták, hogy várjak. Azt teszem.

2022. ápr. 22. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
75%
vodaFOS
2022. ápr. 22. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!