Vodafone miért nem szünteti meg a szerződést és így a hívószámot? Már meg kellett volna.
Másodlagos számnak regisztráltam egy SIM-et tavaly, már rég lejárt az idő amíg aktív feltöltés nélkül.
Ha sosem volt feltöltve, akkor csak négy hónap.
A Vodafone honlapján az állandó számom mellett ez a szám is még mindig látszik, pedig már nagyon rég meg kellett volna szűnnie.
Nonszensz, oda is van írva, hogy -x napig aktív még. Mínusz!!
Hamarosan adategyeztetési határidő jön, nyilván nem fogom egyeztetni az adatokat. Várható, hogy végre akkor most már törlik a számot?
Köszönöm!
Informatikai rendszeren volt egy nagyobb változás a tavalyi év végén.
Túl sokat ne remélj. Amit tudsz lépni, hogy panaszt nyújtasz be és ha nem oldódik meg 30 napon belül, akkor a hírközlési felügyeletnél tudod folytatni. Onnan már egyszerűbb lesz, mivel a felső vezetőket bírságolják gyakran nemcsak a céget.
Nálam 3 hónap számla hiányzik. Felhívtam az ügyfélszolgálatot jeleztem, azt mondták, hogy várjak. Azt teszem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!