Vettem a cégemre egy telefont, viszont elmaradt a fizetés. Mit csináljak?
Vettem egy telefont 400 ezer ft-ért, kp-s fizetés lett volna, de egész nap rohantam. Az eladó kérdezte is, hogy kp lesz-e, az is van a számlán, viszont ahogy átadta a szatyrot, mondta, hogy köszönjük és viszont látásra, én meg eljöttem.
Most értem haza, a kabátomban benne a pénz, idáig fel sem tűnt.
Minden adatom le van adva, viszont nálam a számla, hogy fizetve és kp volt.
Fura, mert 6-kor zárt a bolt és nem kerestek, pedig tudják a számom, e-mail címem. Én hívtam őket most, de nem vették fel már.
Írjak nekik e-mailt, hogy holnap rendezem, vagy mit csináljak?
Vagy várjam meg, hogy keresnek-e?
Erre van valamilyen kimondott jogszabály?
Ma is kerestem őket többször. Többszöri hívás, több számon, emailt is írtam.
Szeretném rendezni, de nem érem el őket, nem tudom, hogy miért nem.
Alkalmam bemenni személyesen nincsen, mert nyitvatartási időben dolgozok és sok km-re onnan.
Várok, mást nem tudok tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!