Kérhetek-e kártérítést a banktól, ha más ügyfele pénzmozgásairól az én telefonszámomra küldi ki az értesítést?
Több hónapja valakinek beregisztrálták a bankfiókban a bankkàrtya adataihoz az én telefonszámom. Már személyesen felkerestem a bankot, hogy töröljék a telefonszámom a rendszerből, de azt mondták nem tudnak vele mit tenni, max. állítsam le, hogy a telefonszámra ne érkezzen a tranzakciókról (a saját kártyámmal kapcsolatosakat sem kapnám így meg) SMS. Rettentő idegesítő, hogy folyamatosan jönnek a banktól az smsek, amikor a másik ügyfél vásárol.. Lehet-e perelni ilyen miatt a bankot vagy kártérítést kérni?
Milyen összegre? Melyikkel nincs veszítenivalóm? Köszönöm a segítségeteket előre is!
Miért kellene neked kártérítést kapni?
Amúgy tanuld meg, az ember nem a lábhoz megy ügyet intézni, hanem a fejhez.
A bankod központjának szépen leírod mi történt, mit mondtak a bankfiókban, és kéred mihamarabbi hathatós segítségüket.
#13-as, ebben igazad van, csak én az a fajta vagyok, aki a legrövidebb úton szereti megoldani az adott gondot.
Amúgy is ezt csak gyors megoldásként javasoltam, hogy ne kelljen már idegeskedni.
Az előző válaszom a 11-ben olvasható.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!