Kérhetek-e kártérítést a banktól, ha más ügyfele pénzmozgásairól az én telefonszámomra küldi ki az értesítést?
Több hónapja valakinek beregisztrálták a bankfiókban a bankkàrtya adataihoz az én telefonszámom. Már személyesen felkerestem a bankot, hogy töröljék a telefonszámom a rendszerből, de azt mondták nem tudnak vele mit tenni, max. állítsam le, hogy a telefonszámra ne érkezzen a tranzakciókról (a saját kártyámmal kapcsolatosakat sem kapnám így meg) SMS. Rettentő idegesítő, hogy folyamatosan jönnek a banktól az smsek, amikor a másik ügyfél vásárol.. Lehet-e perelni ilyen miatt a bankot vagy kártérítést kérni?
Milyen összegre? Melyikkel nincs veszítenivalóm? Köszönöm a segítségeteket előre is!
Neked kell bizonyítanod, hogy ezzel téged kár ér.
Ha ezt meg tudod tenni, akkor kérhetsz kártérítést.
Az, hogy kijelented, hogy téged zavar az valószínűleg nem lesz elég.
Én megértem a kérdezőt, szar helyzet lehet.
Szerintem írásban keresd meg a bankot, nehogy elhajtsanak, írd le a hibát, és kérd a mielőbbi javítást.
Ha én besétálok a bankba és a saját telefonszámom helyett Kiss Pistiét adom meg, hogy arra kérek sms-t, azzal semmilyen banktitok sértés nem valósul meg, se zaklatás a bank részéről.
A banknak nem kell ellenőriznie, hogy az XY által megadott telefonszám tényleg XY-é vagy sem.
Aztán bemegy Kiss Pista, hogy miért kapja az én sms-esemet. Na ha a bank megmondja, hogy kinek az sms-eit kapja az már valóban bank titoksértés, mert az én adataimat kiadja egy 3. félnek.
Max annyit tehet, hogy megpróbál engem értesíteni, hogy XY bejött, hogy az övé ez a szám és át akarom-e állítani. Aztán vagy elér engem, ugye telefonon nem fog. Vagy sem.
Ezt eljátszottam banki levelekkel egyszer...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!