A magyar emberen a 600 forintos benzin sem fogna ki?
Úgy veszem észre ahelyett hogy letennék az emberek az autót részlegesen, változatlanul járnak vele, van ahol 4 tagú a család ott a legkisebbnek nincs autója mert 13 éves, a nagyobbik wc-re is azzal jár szerintem, a két szülőt is látom üres kézzel hazaérkezni.
Nekem is van autóm mielőtt valaki támad, csak az én helyzetem annyiból más hogy nekem téríti a meló a kombinált bérletet, így most már nincs unalomból autózás erdei úton, akkor indítom be ha idő szűkében vagyok, vagy ha igen elkezd esőzni és nem csillapodik, illetve boltot járni.
A motorosokon kivételével nem érezhető a forgalom ritkulása, Ők érzékenyebbek az emelésre, mert jobb helyeken szintén van autó is.
Egy pár éve még a konditerem előtt is Kawasaki állt, munkába is sokan jártak olyan motorral, amit most hétvégén vesznek elő 2 napra.
ma 18:30
az tuti, a sok 20 éves bmw fan nem tudna csak 1 litert tankolni:-D
Az emberek letennék az autót, ha árban, színvonalban és időben a tömegközlekedés versenyképes lenne.
Néhány területen ha "zónán belül mozogsz" akkor lehet jobb a tömegközlekedés, ilyen pl Budapest belvárosa, de úgy adódik dolgod, hogy XVIII, III, XI, IX, XVI akkor lehet gyorsabb leszel autóval, ha meg ugyanezt a kört mondjuk Dányról akarod megcsinálni...
Amíg meg tudja az átlagember fizetni, addig a gyorsabb és kényelmesebb autót fogja választani, ha időben és árban ugyanannyi akkor is az autót fogja választani mert kényelmesebb.
A sok tömegközlekedéspárti majomka meg nézhet majd, ugyanis, ha emelkedik az üzemanyagár, akkor a jegyek ára is emelkedni fog.A buszok nem levegővel működnek.
Továbbá, az üzemanyagár megdrágítja az élelmiszereket, növeli a szállítási költséget,vagyis többet fizetsz az Emagnak, ha rendelsz.
Egy gazdaságnak az a jó, ha minél alacsonyabbak az üzemanyagárak, mert akkor növekszik a fogyasztás.Egy modern gazdaság motorja pedig a fogyasztás.
#17, a bérek lehet hogy nőttek, de vele nőtt az infláció is. Ezzel csak pár birkát sikerült megvezetnie a kúrmánynak.
#18, részben igazad van. Addig jó, amíg alacsony az üzemanyagár, és minél többen meg tudják venni. Ha nyakra-főre drágul, egyre kevesebben veszik meg. Kevesebb lesz a befolyt nyereség, így méginkább nem éri majd meg kitermelni az olajat, mégjobban megdrágul, még kevesebben veszik...következményt lásd fentebb.
Nyilván a buszozó tömegközlekedési majomkák megszívják, igaz, a vonatozó, metrózó tömegközlekedési majomkák örülni fognak, mert azok a járművek árammal mennek. Hát majd legfeljebb jól leanyázzák egymást, vagy nem tudom.
Mindenesetre valamit ki köll találni, mert cirka 25 év múlva még a legoptimistább becslések szerint is elfogy az olaj.
"miért az 1000 ft feletti cigaretta kifogott?"
Hol veszel cigarettát ezer forintért? 4 ezerért vettem a kikötőben egy átlagos helyen meg 2000-2500.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!