Kezdőoldal » Politika » Pártok, kormányzás » Az LMP még mindig SzDSz?

Az LMP még mindig SzDSz?

Figyelt kérdés
LMP-sként az érdelelne, hogy az utóbbi idők történései - MDF-SzDSz fúzió, egy volt SzDSz-es sincs az LMP 176 jelöltje között stb. - után van-e olyan köztetek, aki átértékelte magában az LMP=SzDSz egyenletet?
2010. márc. 2. 16:29
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
52%

Sosem mondták, hogy SZDSZes arcokat fogsz látni az LMP jelöltjei közt. A háttérben dolgozókra gondoltak, de ez még mindig nem derült ki.

Ettől függetlenül az országos listán szereplő emberek hiteltelenné teszik számomra.

Első helyen Schiffer András jogász áll, aki egy baloldali ifjúsági mozgalom létrehozását szorgalmazta, illetve az Ifjú Szocialisták ügyvivője volt.

A heti hetesben is feltűnő jelöltjük Ivády Gábor 2004ben még Fideszes volt, 2006os választásokkor már az MDF színeiben indult.

Illetve arról sem tudni kik segítették üstökösként berobbanni őket a magyar politikai palettára.

2010. márc. 2. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
77%
Én a multkor a Kossuth rádión hallottam riportot 2 LMP-s politikussal, de az csak erősítette bennem, hogy ez bizony szdsz. A legnagyobb bajuk az volt, h sírtak a cigányság meg a szegény "elnyomott" kisebbségek sorsán. Mintha csak az elmúlt 8 évet hallottam vna. Magyarországon minden számít kivéve a magyar. Értelmes ember nem szavaz ilyen pártra 2010ben.
2010. márc. 2. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
Nem, nem szdsz, és nem is liberális párt. Zöldek.
2010. márc. 2. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:

Egyszerűen nem jöttem rá, hogy a kérdés kiírójaként hogyan tudok hozzászólni a válaszokhoz, ezért ezt most így külön hozzászólásként teszem meg. Elnézést!

Az első válaszoló véleményét köszönöm, csak sajnos nem a kérdésre válasz. Azt értem belőle, hogy nem új SzDSz-nek tart minket, csak az nem világos, hogy pontosan minek, mivel az MSzP-t, a Fideszt és az MDF-et is megemlíti válaszában. A másik, hogy üstökösként tűntek fel a vezetőink? Hát biztosan ez is nézőpont kérdése, de nekem inkább úgy tűnik, alig jutnak szóhoz. Ha csak a médiát figyeljük könnyen az jöhet le, hogy ebben az országban csak két párt van, a Fidesz és az MSzP.

A második hozzászóló esetében azért jó lenne tudni, hogy mi volt a műsor témája. Lehet, hogy éppen a kisebbségekkel foglalkozó adás volt? Csak mert eléggé elképzelhetetlennek tartom, hogy ha egy vezető LMP-s politikusnak egy riporter nekiszegezi a kérdést, hogy mit tart ma a legégetőbb problémának hazánkban, akkor a kisebbségekkel kezd előhozakodni. Inkább a korrupcióval és a munkahelyteremtéssel.

Érdekelne továbbá, ha az LMP-t liberális pártnak gondolja, akkor hová teszi például a földmoratórium ügyét, a kis- és középvállalkozások és a határon túli magyar kisebbségek támogatását...

"Az értelmes ember nem szavaz az LMP-re" pedig nem illik egy olyan vitába, ahol a két fél érveket ütköztet. Önnek is bizonyára van választott pártja és sajnos könnyen olvashatott már olyan hozzászólást hogy "értelmes ember nem szavaz ilyen pártra". Erre Ön mit tudott lépni?

2010. márc. 3. 11:32
 5/19 anonim ***** válasza:
Én szinte semmit nem tudok az LMP-ről, talán ha 2x hallottam velük rövid riportot még régebben, ezért nem tudok semmilyen véleményt alkotni róluk. Az igaz, hogy más hangot ütnek meg, de ez még nem jelent semmit. Attól tartok sokan vannak így ezzel a kérdéssel.
2010. márc. 3. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
Az LMP-nek mi a programja (röviden)
2010. márc. 5. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:

Zöld munkahelyek. (Panelfelújítások, alternatív energiák.) Földmoratórium újratárgyalása az EU-val. Vidéki kis és középgazdaságok támogatása.

Emberek, civilek bevonása a döntéshozatalba.

Nyilt hatalomgyakorlás (Egyedüli pártként nyilt kampányszámlánk van. Állami szerződések alapból nyilvánosak.), korrupció visszaszorítása.

Határon túli kisebbségeink támogatása. (Direkt nem "védelmét" írtam, mivel szerintem Magyarországon sokan képzavarban vannak ezzel kapcsolatban. Magatehetetlen, gyámolításra szoruló közösségekként kezelik határon túli testvéreinket és nem egyenrangú félként.)

2010. márc. 11. 09:58
 8/19 anonim ***** válasza:

Lehet más az SZDSZ – a valódi szélsőség


A fővárosi lista kapcsán már majdnem kezdhettünk örülni, hogy a magyar demokrácia két rosszindulatú daganatának szövetsége, az MDF-SZDSZ végre biztosan kiesik a parlamentből, de aztán az OVB mégis engedélyezte a kis szörnyszülött indulását. Még aggasztóbb azonban egy másik politikai szereplő, az LMP esetleges parlamenti szerepe.


A mondanivalója középpontjába a klímavallást és az esélyegyenlőséget beemelő pártocska bekerülése esetén olyan jövőbeni szereplője lehet a parlamentnek, hogy utána az SZDSZ-t még nemzeti pártként sírhatjuk vissza. Az LMP lényegében a fiatal liberális-gödörklubos értelmiség militáns szárnya. Testvérpártjai, a nyugat-európai zöldpártok eddigi tevékenységéből, valamint az LMP prominensek eddigi óvatos nyilatkozataiból arra lehet következtetni, hogy a politikai palettán feltűnt egy, az emberi jogokat a törvényes rend fölé helyező, kérlelhetetlen környezet-populista, s szélsőségesen másság imádó csapat, melynek nyugat-európai híveit az eddigi tapasztalatok alapján leginkább a kukaborogató globalizáció-ellenes tüntetések közvetítéseiből és a Greenpeace akcióin ismerhettük meg. Az LMP által megkezdődhet a magyar nemzet „újrafelosztása”. Baloldali-jobboldali helyett/mellett most jöhet a környezetvédő-környezetromboló, elfogadó-kirekesztő, biciklis-autós, stb. megosztás. Mindez egy olyan párttól, mely körül hemzsegnek a volt SZDSZ-közeli megmondó emberek, s amelynek listavezetője nem más, mint a hírhedett kommunista ember, Szakasits Árpád unokája.


Ha az LMP politikai tevékenységét próbáljuk megjósolni, akkor olyan eseteket kell felidéznünk, mint az Amnesty International szlovéniai kampánya, melyben az Orbán-kormány rendőreinek állítólagos cigányok elleni brutalitását próbálták – viszonylag sikertelenül – világgá kürtölni, vagy a Négy Mancs nevű, nyugati élelmiszeripari multi érdekeket képviselő úgymond állatjogi szervezet botránykeltése, mellyel – Bajnai után szabadon – a magyar libatenyésztőket próbálták ellehetetleníteni. Nagyjából ilyen irányvonalat képviselhet az LMP, amely – ha nem hal el még csírájában – a magyar politikai kultúra sírját kezdi el megásni.


Mert amíg az SZDSZ megelégedett amolyan politikai hiéna szereppel, addig az LMP sokkal többet akar. Harcos módon készül jogokat védeni, környezetet óvni, és a devianciákat elfogadtatni. Ha a programjuknak nevezett valami nem lenne erre elegendő bizonyíték, akkor érdemes utánanézni Schiffer András eddigi munkásságának.

2010. ápr. 1. 01:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje:
Igen, már máshol is olvastam ezt a "tényfeltáró" cikkecskét. Beteg elme szüleménye. De megértem, elvégre választások vannak, az ellenfeleket be kell sározni. Ami azonban örömmel tölt el, hogy kiérzem az írásból a félelmet az LMP-vel kapcsolatban. Ha ugyanis ellenfeleink is komolyan számolnak velünk, akkor ez jelzés szimpatizánsaink felé is, hogy megéri támogatni minket, erősek vagyunk! :-)
2010. ápr. 1. 13:59
 10/19 anonim ***** válasza:

Kíváncsi vagyok hány elvakult lmp-s ismeri teljesen a párt történetét hátterét... aztán csak nehogy megint nagyot csalódjatok....


Részvétem!

2010. ápr. 2. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!