Kezdőoldal » Politika » Pártok, kormányzás » Csak az LMP szavazta meg az...

Csak az LMP szavazta meg az Országgyűlésben a fővárosi dugódíjat. Mi erről a véleményed?

Figyelt kérdés

2012. júl. 9. 20:20
1 2 3
 11/27 A kérdező kommentje:

A dugódíj célja nem a levegőminőség javítása, hanem a városi zsúfoltság enyhítése, ami Budapesten nem jellemző. Olvasd el még ezt a cikket, ebből is kiderül, hogy indokolatlan a bevezetése! És ezért nem szeretem az LMP-ét, mert ők is megalapozatlanul, doktriner szempontok alapján akarnak fizettetni, és nem csak dugódíjat, de mindenféle egyéb adókat is a szerintük nem kellően "zöld" áruk és tevékenységek után. Csak az a baj, hogy ezeket mindenki használja, és nem lehet másra cserélni, vagy ha lehet, sokkal drágább.


[link]

2012. júl. 10. 08:26
 12/27 anonim ***** válasza:
80%
Jó lenne a dugódíj ha az autó ára vagy a sofőr keresete után kellene fizetni és nem egy fix összeg lenne mert akkor megint a legszegényebbek járnak rosszul.
2012. júl. 10. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/27 anonim ***** válasza:
42%
Teljesen mellékes, hogy az LMP nevű bohócszakkör mikor, mit szavaz. Hiteltelen senkik. A Kétfarkú Kutya Párt is komolyabb.
2012. júl. 11. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/27 Tom Benko ***** válasza:
100%

Jól tették, egyet értek velük. Iszonytató mértékben túl van zsúfolva a belváros, a közlekedés gazdaságtalan, és emiatt aránytalanul nagy terhelést jelent a környezetre. A dugódíj révén el lehetne érni, hogy akinek nem feltétlenül muszáj, az inkább tömegközlekedéssel utazzon. Mondjuk ehhez még két feltétel kell:

1; Parkolók a zónahatáron

2; MÁV és BKV felszámolása, vagy legalább bérbeadása.

2012. júl. 11. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/27 anonim ***** válasza:
100%

"Teljesen értelmetlen a dugódíj bevezetése, mert nincsenek is dugók a városban (kivéve útlezárások, balesetek idején átmenetileg)"

Lehet, hogy nem lennének dugók, de egy 2 milliós nagyvárosban szinte nincs olyan nap, hogy ne lenne kivétel. Nincs olyan, hogy ne akarjon valaki filmet forgatni, rendezvényt szervezni, széles rakományt szállítani, ne lenne egy baleset, csőtörés, sáskajárás - amit akarsz - ez a normális. Kvázi nincs olyan se, hogy ne alakulna ki dugó. Ezen ne segítene a dugódíj? Dehogyisnem, kétszer is meggondolnák az emberek, hogy autóval indulnak-e útnak. Csak van aki már a 200 forintos dúgódíjnál lerakná a kocsit, van aki meg a 20.000-s díjat is zsebből fizetné.

2012. júl. 11. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/27 A kérdező kommentje:
Szerintem pont attól omlana össze a város, ha lenne dugódíj. 2 híd kivételével az összes híd a dugódíj övezetben halad, az Árpád- és a Rákóczi-híd környéke ettől teljesen ellehetetlenülne. Na ott aztán lennének dugók! Teljes képtenség, hogy egy ilyen hatalmas és kikerülhetetlen területre mint a Hungária körút stb. dugódíjat vezessenek be. Brüsszelben is csak egy jóval kisebb területen van, de úgy hogy az alatt alagutakban dugódíj nélkül át lehet menni, és hatalmas földalatti parkolók vannak az övezet határain. A tervezett bp-i dugódíj olyan lenne mint egy szívinfarktus! Nem is értem, hogy hogy lehet e mellett ép ésszel agitálni.
2012. júl. 11. 22:32
 17/27 anonim válasza:
34%
Igen magyarban fontos az autókázás,az a legfontosabb,a devizahitelt meg nem fizeti,azt kifizeti a többi hülye, többek között én is.Na pont az ilyenek miatt is megyek el hamarosan ebből az országból.Nyugat-Európában tudnak az emberek tömegközlekedéssel is menni,ott mások az értékek,más a fontos.Itt a szomszéd utcába is autóval kell menni és akkor nagyon ügyes az ember.
2012. júl. 15. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/27 anonim válasza:
A dugódíjat még a Demszky-féle városvezetés írta alá szerződésben annak fejében, hogy az EU támogatja a metróépítést. Tehát muszáj lesz bevezetni. csak a részletekről vitázhatunk, hogy hogyan.
2012. júl. 15. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/27 anonim ***** válasza:
33%

"Nyugat-Európában tudnak az emberek tömegközlekedéssel is menni"


Nyugat-Európában mindenkinek van autója, sőt, lehet, hogy több is. Most ezt hasonlítsd össze Magyarországgal. Egész Európában nem adnak el olyan kevés autót, mint itt. De te azért jössz ezzel a kamu dumával, hogy tudnak tömegközlekedéssel járni.

2012. júl. 15. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/27 anonim ***** válasza:

"Nyugat-Európában mindenkinek van autója, sőt, lehet, hogy több is. Most ezt hasonlítsd össze Magyarországgal. Egész Európában nem adnak el olyan kevés autót, mint itt. De te azért jössz ezzel a kamu dumával, hogy tudnak tömegközlekedéssel járni."


Tényleg van autójuk, de van autós kultúra is, Magyarországon meg elsősorban még mindig egy státusszimbólum az autó, nem egy használati eszköz. Ha Európában mindenki olyan autó-központú lenne mint a magyarok vagy a balkáni népek, akkor a TGV, AVE, ICE, Csalagút, svájci vasutak és egyéb vállalkozások rég csődbe mentek volna, az egyéb földalatti vasutakról, HÉV-ekről valamint a tömegközlekedés többi ágáról nem is beszélve. A közutaik állapota a magyarhoz mérten szinte tökéletes, sűrű a hálózat is, de ott fejben más a dolog, a tömegközledési szolgáltatások jó minőségűek és megfizethetőek - innentől kezdve tökéletes alternatívája az autózásnak.

A mostani új-autó eladásokat meg hiába próbálod idekeverni, vajmi kevés köze van ennek a statisztikának ahhoz, hogy itthon mennyien használnak autót. Lehet, hogy a válság óta megcsappant az új-autó eladás, de a nyugati használt import nagyon kevés országban olyan magas mint nálunk - nyugodtan nyiss meg egy használtautós oldalt, a piac roskadozik az osztrákból és németből behozott használtautóktól. A tömegközlekedést meg nálunk pár jobb Volán-társaság, esetleg a GYSEV jelenti - már akinek ezek elérhetőek, mert a BKV vagy a MÁV nem üti meg a kellő szintet, így aki tud átnyergel ezekről autóra.

2012. júl. 15. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!