Miért a Fideszt nevezik gyűlöletkeltőnek, hogyha az ellenzék picsokondiázza állandóan a Fideszt?
Egyébként most az 58-as válaszra is rákapcsoltam az időgépet, és megint egy teljesen jó 2008-as kormánypárti választ kaptunk:
Ezen az oldalon nem érdemes mszpsként politizálni, hagyjad inkább. Ide jönnek azok az emberek akik a szar életüket rá akarják kenni a kormányra, és akkor is ezt tennék ha nem az MSZP lenne hatalmon. Legtöbb ember itt elolvas naponta egy ellenzéki weboldalon egy ferdített hírt évek óta, hogy Gyurcsány tehet mindenről és inkább elhiszik minthogy belegondoljanak abba, hogy ők cseszték el a saját életüket. Itt is van olyan ember aki annyit tud mondani, hogy az IMF hitel meg az őszödi beszéd az lényeges.. szerintem te is látod, hogy ilyen emberek csak becsukják a szemüket ha eléjük teszel egy tényt és csukott szemmel imádják tovább az Orbánt.
"Ez több okból is problémás. A szegedi vonal az 1850-es években, a Bach-korszakban épült ki Bécs akaratának megfelelően, a megcélzott útiránya azonban nem az akkor még török vazallus államnak számító Szerbia volt, hanem a Bánsági-hegyvidék szén- és ércbányái, illetve az Al-Duna kikötői. Ennek köszönhető a szegedi vasúti pályaudvarnak a városon belüli furcsa az elhelyezése a mai napig is, amelyet az 1879-es árvizet követően sem javítottak ki: a vasútvonal gyakorlatilag „nekimegy a Tiszának”, és eme „hátrányos helyzeten” még az 1944-ben felrobbantott vasúti Tisza-híd újjáépítése sem segítene, hiszen az egykori fővonal innen a Bánság északi részén folytatódott, a vasútból pedig Magyarország trianoni feldarabolása után egy rövidebb szakasz (a Szeged utáni) jugoszláv területre került, hogy eredeti formájában még véletlenül se lehessen használni semmire.
Megoldható lenne persze, hogy Kiskundorozsma és Szeged között egy elkanyarodó, átkötő vágánnyal vezessék le a forgalmat Röszke irányába, így azonban a személyforgalmat nézve a szegedi pályaudvar kiesik az útirányból, Szabadkán pedig úgyszintén irányváltásra lenne szükség Belgrád irányába, ami meglehetősen célszerűtlen. Adná persze magát Szegeden a pályaudvar elköltöztetése a vasúti forgalom szempontjából sokkal alkalmasabb helyre, ám valószínűleg nem repesnének az örömtől a szegediek, ha a városuk szélére kellene kivillamosozniuk ahhoz, hogy vonatra szállhassanak.
Ha Szeged tehát nem is lesz a nyertese a Budapest–Belgrád vasútvonal újjáépítésének, a kelebiai vonalon útba eső városok – Szabadszállás, Kiskőrös, Soltvadkert, Kiskunhalas, Tompa – lakói mindenképpen jól járnak a rövidülő menetidővel és a gyorsabb belföldi vonatokkal."
"Kérdező: Ezen az oldalon nem érdemes Fideszesként poltizálni, hagyjad inkább"
Kérdező nem politizál, hanem trollkodik, és tekintve a válaszok számát, nem rosszul.
"leszavazták a saját hazájukat"
Tekintve, hogy a parlamentben a fidesznek kétharmada van, szószerint semmit se tud leszavazni az ellenzék. Szóval butaságot írsz.
Másrészt pedig egy népszavazás során a lakosságot kérdezik meg. Ilyen ördögi dolog kikérni a lakosok véleményét?
"Viszont érdekelne, hogy mi a különbség az Imf hitel, orosz hitel, kínai hitel között, hogy az egyik jó a másik rossz."
Az IMF hitelt akkor kell felvenni, hogyha egy ország nagyon rossz állapotban van. Magyarország majdnem csődbe ment, mivel teljesen felélték az ország tartalékait. Az orosz hitelből épül egy atomerőmű, a kínai hitelből pedig egy vasút.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!