Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért a Fideszt nevezik...

Miért a Fideszt nevezik gyűlöletkeltőnek, hogyha az ellenzék picsokondiázza állandóan a Fideszt?

Figyelt kérdés
Semmi másról nem szól az ellenzéki politika, csak a Fidesz kritizálásáról, és gyűlöletkeltésről. Az emberek teljes mértékben való lebutításáról. Itt is lesznek lebutított, ellenzéki propagandisták, akik a saját elvetemült és sötét világnézetüket akarják ráerőltetni másokra. Pedig a többségüknek sokkal jobb az élete mint régen volt, csak nagyon kis százalékuk él meg rosszul, vagy nem tud róla hogy sokkal jobban él, vagy elfelejtette mi az hogy nincs. Ezekre az emberekre, és borús villagnézetükre nem is vagyok kíváncsi, így ne is válaszoljanak. És ha valaki a menekültek gyűlöletével huzakodna elő, vagy azzal hogy a Fidesz idegengyűlölő, azt tökéletesen cáfolja az hogy több emberen is segített a Fidesz. Csak nem Európába jutásukhoz, hanem a hazájukba! Ez az egyetlen ésszerű megoldás, és az olcsóbb is.

2019. jún. 14. 21:59
❮❮ ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... ❯❯
 61/505 anonim ***** válasza:
95%
58-as! De a kérdező itt nem fideszesként politizál, hanem fideszesként trollkodik, jelentős különbség. Tudod ez a pozitív visszacsatolás, Takács Zs5, kakukkmarcyz színvonal (aki régebbi gyakoris, annak ez a három Fidesztroll név sokat mond), ami visszataszítóvá teszi a fideszeseket. Tudod a trollkodás az is, amikor valaki úgy csinál mintha nem értené, amit más mond, ennek nagyon szép példáját láthatod itt is, vegyük például ezt a vonatos témát, a kérdés helyesen így hangzik: Miért nem a magyarországi vasúti szállításban is kulcsfontosságú Szeged-Kecskemét irányban újítják fel a vasútvonalat. Kérdezőnk érti ezt , de úgy csinál mintha nem értené és szajkózza, hogy de hát a Szeged-Szabadka vonal is fel lesz újítva. Ez lehet, hogy így lesz, de most az történik, hogy egy a magyarországi szállításban másodrendű vonalra (Budapest-Kelebia) költenek több százmilliárd forintot, ami nem kapcsol be egyetlen jelentős magyar várost sem a vasúti hálózatba (elnézést a kiskunhalasiaktól meg a kiskőrösiektől, de Kecskemét meg Szeged kicsit fontosabb volna), tehát ez a vonal a senki földjén fel lesz újítva 160km/h-s közlekedésre, miközben a szegedi vonalon meg marad az egyvágányos kitérős közlekedés a vmax 100Km/h-s pályával. Ezen az sem segít, ha egyszer tényleg járhatóvá teszik újra a Szeged-Szabadka vonalat. Ezt szerintem így érti mindenki, gyanítom kérdezőnk is, de szándékosan úgy csinál, mintha nem értené. Ez trollkodás. Szerintem te is látod, hogy ilyen emberek csak becsukják a szemüket ha eléjük teszel egy tényt és csukott szemmel imádják tovább az Orbánt.
2019. jún. 15. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 62/505 anonim ***** válasza:
91%

Egyébként most az 58-as válaszra is rákapcsoltam az időgépet, és megint egy teljesen jó 2008-as kormánypárti választ kaptunk:


Ezen az oldalon nem érdemes mszpsként politizálni, hagyjad inkább. Ide jönnek azok az emberek akik a szar életüket rá akarják kenni a kormányra, és akkor is ezt tennék ha nem az MSZP lenne hatalmon. Legtöbb ember itt elolvas naponta egy ellenzéki weboldalon egy ferdített hírt évek óta, hogy Gyurcsány tehet mindenről és inkább elhiszik minthogy belegondoljanak abba, hogy ők cseszték el a saját életüket. Itt is van olyan ember aki annyit tud mondani, hogy az IMF hitel meg az őszödi beszéd az lényeges.. szerintem te is látod, hogy ilyen emberek csak becsukják a szemüket ha eléjük teszel egy tényt és csukott szemmel imádják tovább az Orbánt.

2019. jún. 15. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 63/505 A kérdező kommentje:

"Ez több okból is problémás. A szegedi vonal az 1850-es években, a Bach-korszakban épült ki Bécs akaratának megfelelően, a megcélzott útiránya azonban nem az akkor még török vazallus államnak számító Szerbia volt, hanem a Bánsági-hegyvidék szén- és ércbányái, illetve az Al-Duna kikötői. Ennek köszönhető a szegedi vasúti pályaudvarnak a városon belüli furcsa az elhelyezése a mai napig is, amelyet az 1879-es árvizet követően sem javítottak ki: a vasútvonal gyakorlatilag „nekimegy a Tiszának”, és eme „hátrányos helyzeten” még az 1944-ben felrobbantott vasúti Tisza-híd újjáépítése sem segítene, hiszen az egykori fővonal innen a Bánság északi részén folytatódott, a vasútból pedig Magyarország trianoni feldarabolása után egy rövidebb szakasz (a Szeged utáni) jugoszláv területre került, hogy eredeti formájában még véletlenül se lehessen használni semmire.

Megoldható lenne persze, hogy Kiskundorozsma és Szeged között egy elkanyarodó, átkötő vágánnyal vezessék le a forgalmat Röszke irányába, így azonban a személyforgalmat nézve a szegedi pályaudvar kiesik az útirányból, Szabadkán pedig úgyszintén irányváltásra lenne szükség Belgrád irányába, ami meglehetősen célszerűtlen. Adná persze magát Szegeden a pályaudvar elköltöztetése a vasúti forgalom szempontjából sokkal alkalmasabb helyre, ám valószínűleg nem repesnének az örömtől a szegediek, ha a városuk szélére kellene kivillamosozniuk ahhoz, hogy vonatra szállhassanak.

Ha Szeged tehát nem is lesz a nyertese a Budapest–Belgrád vasútvonal újjáépítésének, a kelebiai vonalon útba eső városok – Szabadszállás, Kiskőrös, Soltvadkert, Kiskunhalas, Tompa – lakói mindenképpen jól járnak a rövidülő menetidővel és a gyorsabb belföldi vonatokkal."

2019. jún. 15. 07:53
 64/505 Andizsuzsi ***** válasza:
91%

"Kérdező: Ezen az oldalon nem érdemes Fideszesként poltizálni, hagyjad inkább"


Kérdező nem politizál, hanem trollkodik, és tekintve a válaszok számát, nem rosszul.

2019. jún. 15. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 65/505 A kérdező kommentje:
Szerintem az a troll, aki megpróbálja megfordítani állandóan a helyzetet, ezzel semmibe venni az öszödi beszédet, és hogy szétqurták az országot. Jah ..
2019. jún. 15. 07:58
 66/505 anonim ***** válasza:
100%
Amúgy jogosak a gondolatok, olyan hasznos és szükséges az a fejlesztés, mint az M6-osra alagutakat építeni.
2019. jún. 15. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 67/505 anonim ***** válasza:
100%
Viszont érdekelne, hogy mi a különbség az Imf hitel, orosz hitel, kínai hitel között, hogy az egyik jó a másik rossz.
2019. jún. 15. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 68/505 anonim ***** válasza:
100%

"leszavazták a saját hazájukat"


Tekintve, hogy a parlamentben a fidesznek kétharmada van, szószerint semmit se tud leszavazni az ellenzék. Szóval butaságot írsz.


Másrészt pedig egy népszavazás során a lakosságot kérdezik meg. Ilyen ördögi dolog kikérni a lakosok véleményét?

2019. jún. 15. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 69/505 A kérdező kommentje:
Az Európai parlamentben, direkt a hazájuk ellen szavaztak, ezzek az én szem haza árulók!
2019. jún. 15. 09:51
 70/505 A kérdező kommentje:

"Viszont érdekelne, hogy mi a különbség az Imf hitel, orosz hitel, kínai hitel között, hogy az egyik jó a másik rossz."


Az IMF hitelt akkor kell felvenni, hogyha egy ország nagyon rossz állapotban van. Magyarország majdnem csődbe ment, mivel teljesen felélték az ország tartalékait. Az orosz hitelből épül egy atomerőmű, a kínai hitelből pedig egy vasút.

2019. jún. 15. 09:54
❮❮ ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!