Magyarországon az oktatást miért nem változtatják meg alapjaitól?
Sok-sok évvel a rendszerváltás után, még mindig nagyon "szoci".Az alapok ugyanazok maradtak.
Mióta én leérettségiztem, (2 éve), semmi nem változott.
Például én szerettem a matematikát,fizikát.Ilyen irányban is tanulok tovább.
Viszont a magyar,irodalom nagyon távol állt tőlem.Gyűjtögettem is a rossz jegyeket.
Némelyik tanár pedig szerette kihangsúlyozni,hogy hülye vagyok.
De, azonkívül fizikaversenyen is voltam, hírnevet szereztem az iskolának.De, nem számít "hülye vagy".
Gyakran irigyeltem az angolszász,illetve egyéb kötetlenebb oktatási rendszereket.A lényegük, hogy azt nyomják neked, amiből jó vagy.Nem azt, amiből rossz.
Volt az osztályban olyan, akinek meg a matek nem ment.Végig kínlódott vele.Viszont magyarból jó volt.Belőle kiváló jogász lesz.
Aki alapból jog felé kacsingat, rossz reálból.Neki minek erőltetik?
Másodfokú egyenletnél magasabb szintre, soha az életben nem lesz szüksége.
Ha a számára szükségtelen tárgyakat lecsökkentenénk, több ideje maradna azt tanulni, amiből tehetséges.
Jobb lenne olyan rendszer, ahol a középiskolás diákok úgy veszik fel a tárgyakat, mint az egyetemisták.
Persze, lenne az alap,mondjuk aki nem reálos, csak annyi, hogy tudjon százalékot számítani, kicsit gondolkodni.
Aki meg reálos, ő ne kínlódjon a morfémákkal meg a novellaelemzéssel.
Az iskola pedig kezdődjön 9-kor és ne tartson késő délutánig.
8 óra túl korai egy tizenévesnek.A 0. órát pedig be kellene tiltani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!