Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Budapesten a 47-es és a 2-es...

Budapesten a 47-es és a 2-es villamos vonalán miért azok a régi tragacs villamosok mennek?

Figyelt kérdés

Miért nem cserélik le azokat? Vagy miért nem azokat cserélték le?


Mára retek 3-as villamos vonalán is a legújabb CAF megy, a belvárosban a Deák téren, ahol rengeteg a turista meg ott vergődnek azok a régi szarok.


Meg a 2-es vonalán is nagyon gáz, mivel a legszebb villamosvonal.



2016. okt. 14. 19:16
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
50%

7-ben a jó válasz. De nem érdemelne Bp csak olyan járművet, mint a Flinstonéknek van - lent lábbal hajtani. Lenne összefogás, összetartás végre az emberek közt.

https://www.youtube.com/watch?v=2s13X66BFd8

2016. okt. 14. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
47%

"a külső területeket meg hagyjuk lepukkanni. "


Attól nem lesznek kevésbé lepukkantak, hogy odairányítanak a harmadik világbeli állapotokat idéző Hungáriára és Kőbányára egy-két modern villamost. Ennél azért lényegesen többet kell tenni egy terület rehabilitálásáért. Ellenben a viszonylag normálisan kinéző városrészekben nagyon elrontják az összképet a zötyögő ötvenéves villamosok és a sűrű fekete füstöt okádó buszok, bár ez utóbbi szerencsére egyre kevésbé jellemző.

2016. okt. 14. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
76%
Mindig meglepődök mennyi itt a villamos-szakértő.
2016. okt. 14. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
ugye ugye - ennél többen csak az atomreaktorokhoz értenek itt
2016. okt. 14. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
75%

"Az 1-es és a 3-as utazóközönsége rohadtul nem érdemli meg, hogy elsőként kapjanak az új járműekből. Pár hónap alatt lelakja a sok igénytelen proli és vandálkodó suhanc, tisztelet a kivételnek. Ezeknek a vonalaknak a legfapadosabb járműveket kéne kapniuk, műanyagszékekkel."


Elég vicces a monológod annak fényében, hogy pont a 47-es villamos az, ami a Deáktól a Móriczig gyakorlatilag bulijárat esténként. Míg az 1-es vonala inkább a munkából ingázókat érinti, akik örülnek hogy élnek.


Másrészt valamilyen szinten propaganda jellegű dolog is az 1-3-as villamos, pont abból kifolyólag, hogy ezek inkább az "átlag ember" villamosai.


Abba viszont belekötnék hogy nem érdemlik meg az "átlag prolik". Tudtommal az "átlag proli" is ugyanannyit fizet a havi bérletért, akkor ő miért ne érdemelné meg a minőségi utazást? Miért mindig neki kellene kapni a már lelakott, használt dolgokat?


De ha politikától mentesek is maradunk, akkor is ráfért már mindkét villamos vonalra egy alapos felújítás, főleg hogy hosszú távon is vannak benne fejlesztési lehetőségek.

2016. okt. 14. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
82%
Azért az erős jelző, hogy tragacs. Szerintem valamelyest beleillenek a városképbe (a Duna parti építészeti stílus nem éppen a modern jegyeiről híres), ill. szerintem a hannoveri villamosok rosszabbak.
2016. okt. 14. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
100%

szerintem is jók

volt ilyen is

[link]

2016. okt. 14. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
100%

A budapesti villamoshálózaton két úgynevezett szűk keresztmetszet van, ahol 2300 mm-nél szélesebb járművek üzemszerűen nem közlekedhetnek. Az egyik a Szabadság híd, a másik pedig a 2-es villamos "viadukt" szakasza és Lánchíd alatti aluljárója.


Mivel az 1980 óta beszerzett összes jármű szélesebb 2300 mm-nél (Tatra és TW6000 "hannoveri" típusok: 2500 mm; Combino és CAF típusok: 2400 mm), így az ominózus szakaszokon közlekedő járatokra átépítésükig csak a Ganz csuklós kocsik vezényelhetők.

2016. okt. 15. 01:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim válasza:
71%

Pontosan úgy van, ahogy az utolsó írja. Amíg nem szélesítik ki a Szabadság hidat és a lánchídi aluljárót vagy amíg nem szereznek be a CAF-nál, Combinonál, Tátránál vagy a hannoverinél keskenyebb modern villamost, addig marad minden így ezen a pár vonalon.


Más kérdés, hogy a 2-esen közlekedő KCSV7-eseket én végleg kivonnám a forgalomból, és a helyükre (amíg nincs új) Ganz csuklóst tennék, mert a KCSV7 borzasztóan rossz és ronda villamos (ezek ugye a 90-es években modernizált Ganz csuklósok). Egyszerűen a Ganz csuklósoknak nem áll jól a modernizálás, azokat meg kell hagyni az egyedi, retro stílusjegyeivel, ellentétben mondjuk egy Tátrával, amiket ahogy felújítanak, egyre pofásabbak...

2016. okt. 23. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:

Jézusom....

Pont, hogy a KCSV a jobb, modernebb. Csak ezek tarthatók életben hosszú távon..



Amúgy ha itt tartunk, a Tatrak semmivel sem jobbak!

Mindegyik villamos elmúlt 40. Szinte.

2023. júl. 17. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!