A MÁV-nak miért csak lepukkant, régi, tragacs vonatai vannak?
Pár Flirt vonat kivételével csak rohadó undormányai vannak. Régi vackai. Hogy vagy ez egy európai városban?
Tegnap utaztam vonattal és mikor beért a vonat a Keleti Pályaudvarra, állt a sor, mert legelől az ajtónál két külföldi állt. Csak egyhelyben álltak, várták, hogy magától kinyílik az ajtó. Annyira szégyeltem magam és a többi ember szintén. Nagyon látszott rajtuk. Aztán megmondtuk nekik, hogy ezt bizony kézzel kell és megmutattuk hogyan kell. Szerencsétlenek nagyon el voltak tévedve. Máshol az ilyesmi természetes.
A másik amin jót rötögtem: Jegy hátulján szöveg: "Utazzon velünk a Balatonra!" "A nyári szezonban, augusztus 30,.ug korszerű, légkondícionált motorvonatok, Intercity kocsik,, hétvégén plusz vonatok közlekednek a Balatonra.
Komolyan mondom a fejemet fogtam és sült le a pofámról a bőr. És nem csak a lepukkant klíma nélküli vonat volt az okat. Hanem ez egyszerűen szánalmas. 2015 Európájában ennek természetesnek kéne lennie egy országban. Pláne ott ahol a világon a legmagasabb az ÁFA.
Én nem tudom mit képzelnek ezek.. Valaki világosítson fel..
Németországban is nagyon sok IC kocsinak "kilincses" az ajtaja és nem automata.
Az új magyar IC kocsik gyártását meg hamarosan elkezdik gyártani, színvonalban megfog egyezni az osztrák Railjettel.
Ha gyorssal mentél akkor ne csodálkozz, oda én se vennék különbet.
Az ülések kivágva, az ablakok telefirkálva Lakatos Ronaldo feliratokkal.
No comment.
Mondjuk Flirt mellett az Inter Cityk is egész jók, illetve a Desiro is.
De jobb választ nem tudok adni, mint hogy a rendszerváltás előtt ezeket szerezték be, és azóta nem volt pénz az egész járműparkot lecserélni.
A magyar embernek ennyire igénytelen!
Elmagyarázom: régesrég privatizálni kellett volna az egészet, tehát az embereknek kellett volna olyan vezetőt választani, aki ezt meg is lépi, nem pedig az ellenkezőjét csinálja. Az állam rossz gazda, ez látszik a vonatokon is, nem tud jó minőségi szolgáltatást nyújtani. A MÁV-ot rég fel kellett volna számolni és sóval behinteni, annira veszteséges, hogy az már szégyen. Az adófizetők pénzéből foltozgatják az egészet, hogy csődbe ne menjen, aztán az utas fizeti ugye a jegyet és mégis ez a szinvonal. Az egészet el kellene adni pl az osztrák ÖBB-nek és akkor közlekedjenek Magyarországon is ÖBB vonatok. Miért nem jó az nekünk?
Mit tehetnek az emberek? Kicsit tudatosabbak lesznek és kikövetelik a pénzükért a minőséget, felemelik a hangjukat. De amíg a magyarnak így is jó, ahogy van, addig nem is lesz változás...addig maradnak a lepukkant kocsik.
1. A MÁV szociális foglalkoztató, rengeteg fölösleges munkást felvesznek, főleg magas pozikba sok pénzért, de lejjebb is
2. Sok veszteséges vonalat működtet, ahol naponta 10 ember közlekedik, mindegyik 65 fölötti nyugdíjas, aki nem fizet
3. Tele van értelmetlen, hasznosíthatatlan ingatlanokkal, amelyek fenntartása pénz, eladni meg nem adják el valamiért
4. Egyébként is lopják belőle a pénzt, aki csak tudja
5. Az új vonat drága, és fizetni kell érte
6. Lehet, hogy nincs még meg, kinek kell megnyernie a közbeszerzést, ahol megveszik, és annak mennyit kell visszaosztani a megfelelő politikus felé
Szerintem ez senkinek sem jó. Nekem sem. Mindenki ott döglődött, 40 fokban, hiába volt lehúzva az összes ablak, csak pofánveri az embert a forró huzat. Nem sok szart ér. Mindenki fulldoklott, legyezte magát, törölgették az arcukat 2015 Európájában egy Pest és Győr közötti vonaton.. Én azért kényszerültem ezzel a vacakkal menni, mert a Railjet-en már nem volt hely. Odafele Railjet-el mentem, hát én el voltam tőle ájulva, ott csodálkoztam, teljesen totálisan kész voltam, hogy milyen gyönyörű, kényelmes, full extrás úristen... Közben külföldön teljesen természetes az ilyesmi. Ott ez számít normálnak.
Szerintem az embereknek inkább az a bajuk, hogy nem tudunk mi úgy semmit se tenni. Mégis hogyan kéne ezt elérni? Verjük szét a vonatokat? Gyújtsuk fel az összes régit? Vagy mit kéne tennie a magyar embereknek? Az a baj, hogy itt az átlag magyar lakosság minden tagjának kuss van és csak fizethetik a vagyonokba kerülő jegyeket, amiért afrika legrosszabb térségeihez hasonló a szinvonal.
Én stadlerrel közlekedtem jópár éve Kelenföld és Szfv. között.
Hát azok is tele voltak firkálva, retek Volt a wc.
Balkáni emberkenek balkáni vonat...
"Elmagyarázom: régesrég privatizálni kellett volna az egészet,"
Szerintem te csak ne magyarázkodj, mert látszik, hogy azt se tudod merre vagy arccal.
Nálunk is ment a privatizáció, de csak a teherszállító részt vették meg mert az nyereséges.
Mielőtt okoskodnál, ez van mindenhol.
A személyszállító részt a teherszállítással húzzák fel, mert az utóbbi hozza a pénzt, így kompenzálnak.
Na ez az, ami itt nem történt meg, pont ezért, a veszteség nem kellett a nagy privatizáció kellős közepette, a hülye balliberálisok meg még tapsolnak is, hogy jaj milyen igazuk van.
Jah, milyen igaza volt Ferinek, hogy eladta a jót, a szart meg itthagyta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!