Miért nem szüntetik be a tankönyveket?
"Másrészt egy találós kérdés, ott nincs vízgőz hm. az autó mit pöfög ki? Füstöt mi? Meg vízgőzt, na most ha ugyanezt az üzanyagot nagy magasságban égeted el mi fog keletkezni?"
De az autó a földön megy, itt meg van bőven víz, elég megnézni a szökőkutakat, meg a Dunát.
"Egyrészt a repülők nem repülnek a felhők felett, bizony vannak olyan felhők amik szépen a troposzféra határáig fölnyúlnak."
Most mondod, hogy ha van fent víz, és az egyből felhőt is alkot, de ilyenkor nem is látszik a chemtrail, csak ha jó idő van és száraz a levegő. A gravitáció lefele húzza a vizet, tehát odafent szárazság van, és nem lehet "kondenz csík"
és a "chemtrail" meg nem anyagból van, hogy nem kéne a vízgőzt felhúznia?
egyébként sem csak a gravitációt kell figyelembe venni, amikor leírunk egy rendszert, hanem az olyan elektromágneses kölcsönhatást is, ami pl egy ilyen diszperz rendszert összetart (pl a hidrogénkötés ha már a víznél járunk)
"és a "chemtrail" meg nem anyagból van, hogy nem kéne a vízgőzt felhúznia?"
Azért ne legyen már erősebb egy kis idegméreg gravitációs tere mint a földé.
Vagy ez troll tudományra troll tudományos válasz?
nem olvastam el a többi választ, de én szerkesztőnek tanulok. Tudod, azt, hogy egy tankönyvben mi van, egyetemi professzorok állítják össze (jobb esetben), majd másik egyetemi professzorok lektorálják. Utána szerkesztők átolvassák, korrektúrázzák. Az internet és a tankönyv között nem csak az a különbség, hogy a könyvnek presztízse van, és a netre bárki bármilyen butaságot kiírhat, de az is, hogy olyan emberek is átnézték, akik minimálisan a tanítás módszertanához értenek. Nem is gondolnád, mennyit gondolkodnak ilyeneket, hogy pl. mi legyen félkövérrel szedve, kiemelve. Annak ugyanis akkor sem szabad félreérthetőnek lennie, ha valaki csak a félkövér szavakat olvassa el a szövegből, összeolvasva a szöveggel egyező tartalmat kell írni stb. Nagyon fontos, hogy valami átmenjen egy szerkesztőségen, adatellenőrzésen, lektoráláson, helyesírás-ellenőrzésen stb.
A nyomtatás kérdését valóban meg lehetne oldani, pl. virtuális tankönyvekkel, de a tankönyv mint műfaj nem butaság. És kisgyerekek számára az is fontos (állítólag), hogy színes ábrák legyenek és a könyvek kézzel foghatóak, állítólag nekik az valamiért előnyös.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!