Miért tekinti a szoclib közeli média a magyar oktatás csődjének okát a mindennapos kötelező tesit és hittant?
Egyik kedvenc publikálóm a finn oktatást vette górcső alá : [link]
és szerinte a magyar oktatást 100 milliárdból finn szintűvé lehet tenni (ne menjünk bele mennyire alapvetően ostobaság ilyet mondani)
és hivatkozik, hogy a magyar oktatás csődjét jól mutatja egy 2012-es PISA mérés
Szerintem a 2012ben mért adatok pont, hogy az ő kedvenc szoclib oktatáspolitikusainak kitartó 8 éves munkáját tükrözi, és ahogy az ő szavaikkal élve "szétverték" az oktatást. Már csak azért is, mert a PISA mérésben 15 éves tanulókat vizsgának, akik már a liberálisok szájíze alatt alakított oktatásban vettek részt.
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a "poroszos módszer" lecserélése vezetett a statisztikák romlásához, és nem az, hogy túl sok az erkölcstan.
oké! mutassuk meg, hogy valóban így van!
mivel tudod ezt megmutatni?
mert a megideologizálás nem ilyen...
Hinni a templomban kell,nem az állami iskolában.
A tesinek meg semmi értelme.Akinek van igénye az felnőtt korban fog sportolni,akinek nincs,az akkor sem.
Elsősorban nem a kamaszok vannak vezsélyeztetve a mozgásszegény életmódnak,hanem a dolgozó emberek.
De ez a cél,buta,képzetlen emberek termelése,véletlenül sem a természettudományok vagy közgazdaságtan,aminek van is értelme,hanem olyan dolgok tanítása,aminek semmi értelme,mint a hittan.
"Akinek van igénye az felnőtt korban fog sportolni,akinek nincs,az akkor sem."
ez a tanulásra ugyan úgy igaz
Tessék ezt azért ki ne hagyd,
Azért szerintem a legnagyobb gond, hogy ellépett mellettünk a világ és a vezetők még mindig nem veszik észre, hogy a gyerekeket nem felnőttként kell kezelni, mert teljesen mások az igényik, szükségleteik.
Unokatestvérem általános iskola befejezése után költözött ki Németországba. Általánosba mindig gyenge tanuló volt, unta, nem érdekelte, kint érdekes módon szeretett iskolába járni.
A statisztikai romlás már a 90-es évek elejétől elkezdődött, csak most értük el a mélypontot.
Nem tudom, hogy te hol tapasztaltad, de ma Magyarországon még mindig poroszos módszer van, kivéve néhány alternatív iskolában.
"Nem tudom, hogy te hol tapasztaltad, de ma Magyarországon még mindig poroszos módszer van"
Nem, nincs. Egy "nebáncsuk meg a lelkét azzal, hogy nulla tudásra kap egy nagy büdös egyest" rendszer van. Rugdossuk el érettségiig, aztán reméljük, hogy 12 év alatt megtanult 10 ig számolni, hogy ne bukjon meg a középszintű matekérettségin.
Egy magyar gyerek a szabadidejében csinálhatná ugyan azokat az egyébként a finn feladatokat, csak nem csinálja. Mert nem érdekli.
A magyar gyerekek többsége nem olyan társadalmi környezetben nő fel, hogy evidens legyen.
Hogy tanulna meg bármit autonóm módon?
Most pl nagyobb lett a rájuk hagyás (magyar bálint óta), és lám, rontottak. Szóval nem a poroszos szigor szorította el a tehetséget, hanem a liberalizmus lustított.
Az alternatív iskolákba járó gyerekek szüleinek társadalmi státuszuk is nagyobb (különben nem tudnák megfizetni az "alapítványi támogatást"), beválogatnak egy elitet aztán meg nézd má! jobban tanulnak, mint az átlag. Hát persze, nem átlagos lehetőségekkel csúnya is lenne.
"A mindennapi testneveléssel pedig a legnagyobb gond az volt, hogy úgy vezették be, hogy több helyen nem volt adott alapvető terem és felszerelés szükséglet."
ahhoz milyen felszerelés kell, hogy fussanak három kört az iskola körül?
egyébként meg akár elméleti testnevelés, mert beszélgetni sem ártana róla, a legtöbb gyerek azért utálja a tesit, mert fogalma sincs a saját fejlődésének mikéntjéről
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!