Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mért tartjuk fennt a tömegközl...

Mért tartjuk fennt a tömegközlekedést ha veszteséges?

Figyelt kérdés

szerintem feleslegesen van eröltetve ez a dolog ha mindenkinek autója lenne és mindenki autóval menne akkor beindulna az építő ipar is és a gyáraknak is jobban menne az emberek támogatásokat kapnának autóvásárlásra hiteleket meg vissza nem térítendő támogatásokat ami megtérülne az államnak azzal hogy több embert tud foglalkoztatni a gyárakban beindulna a gazdaság és fejlődne az ország lehetnénk világ elsők autó gyártás iparágban és lehetne nálunk a legtöbb autó akár virágozna az autóbérlés mert a turisták csak bérelt autóval tudnának menni a cégeket pedig kötelezhetné a kormány hgoy fizesse a munkásoknak az autó költségeit és a benzint

fellendítené a gazdaságot és jobban élnének az emberek az autó miatt pedig konfotosaban érezné magát mindenki



2015. máj. 10. 16:54
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:

""A világ legélhetőbb városától, Bécstől célszerű "puskázni". Ők a villamos hajtású tömegközlekedést részesítik előnyben."


Jó, de hát akkor nem lennénk többé magyarok, ha egyszer végre értelmes dolgot csinálnánk.

"


Az a baj srácok, hogy Bécs és Bécsújhely között több GDPt állítanak elő, mint egész Magyarországon.

Akkor miről beszélünk?

2015. máj. 10. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 anonim ***** válasza:

"Ha nem fizeted a Tb-d akkor már szándékosan kerülöd az ellátást. Egyrészt nem magas összeg, másrészt a szociális háló kiterjed az önhibádon kívüli esetekre.

"


6 ezer ft. Hány napi élelem is? Két heti?

2015. máj. 10. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/33 anonim ***** válasza:

"Az a baj srácok, hogy Bécs és Bécsújhely között több GDPt állítanak elő, mint egész Magyarországon.

Akkor miről beszélünk?"


Miről beszélünk? Pontosan erről.

2015. máj. 10. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/33 anonim ***** válasza:
Igen, lehetnénk világelsők autógyártásban. :D
2015. máj. 10. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/33 anonim ***** válasza:
Sehol nem támasztottad alá, hogy veszteséges lenne. Pl. a turisták meg elég messze kerülnék az országot, ha nem volna tömegközelekedés. És emellett vannak környezetvédelmi elvek is.
2015. máj. 10. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/33 anonim ***** válasza:

"Miről beszélünk? Pontosan erről."


Nem azért van ott akkora GDP mert fejlett a közösségi közlekedés, hanem fordítva.

Észak-Borsodba is jár a busz, pedig szinte az egész busz 8 általánosos cuciálisan rászorultakkal van tele.

2015. máj. 10. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/33 anonim ***** válasza:
Komolyan nem unjátok már ezeket a kérdéseket? Megannyi módon el lett mondva, hogy ez miért hülyeség, miért kell kirakni újra meg újra...?
2015. máj. 10. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/33 anonim ***** válasza:

#26


A napi 3 pár busz nem ipartelepítő tényező.

A minimum 120km/h-ra engedélyezett vasúti pálya igen.

2015. máj. 10. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/33 anonim ***** válasza:

kérdező te nagyon agykárosult vagy. és akkor sem leszel okosabb, ha másfél óránként felteszed ide ezt a bugyuta kérdést...

http://www.gyakorikerdesek.hu/politika__magyar-politika__684..

2015. máj. 10. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/33 anonim ***** válasza:

"A napi 3 pár busz nem ipartelepítő tényező. "


Mindez mit sem ér, hogyha egyszerűen nem lehet rábízni semmit a munkavállalókra...

2015. máj. 10. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!