Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mért tartjuk fennt a tömegközl...

Mért tartjuk fennt a tömegközlekedést ha veszteséges?

Figyelt kérdés

szerintem feleslegesen van eröltetve ez a dolog ha mindenkinek autója lenne és mindenki autóval menne akkor beindulna az építő ipar is és a gyáraknak is jobban menne az emberek támogatásokat kapnának autóvásárlásra hiteleket meg vissza nem térítendő támogatásokat ami megtérülne az államnak azzal hogy több embert tud foglalkoztatni a gyárakban beindulna a gazdaság és fejlődne az ország lehetnénk világ elsők autó gyártás iparágban és lehetne nálunk a legtöbb autó akár virágozna az autóbérlés mert a turisták csak bérelt autóval tudnának menni a cégeket pedig kötelezhetné a kormány hgoy fizesse a munkásoknak az autó költségeit és a benzint

fellendítené a gazdaságot és jobban élnének az emberek az autó miatt pedig konfotosaban érezné magát mindenki



2015. máj. 10. 16:54
1 2 3 4
 11/33 anonim ***** válasza:
100%

#9


A mi felfogásunk lényege az, hogy bárki kerülhet rossz helyzetbe, ahol segítségre van szüksége, és nem az, ha egyszer valami miatt rosszul állsz, akkor már az eü ellátáshoz se legyen jogod. Bár a mostani kormány az usa szerű felfogást pártolja.

2015. máj. 10. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/33 anonim ***** válasza:
17%

Amúgy nem is igazán okozna gondot, hogy mindenki autóval járna. Mondjuk játszunk el a gondolattal, hogy mindenki nekiállna keményen tanulni holnaptól aki eddig nem tette, és mindenki előállítana annyi terméket, amiből van akkora termelékenysége az országnak, hogy bárki megengedhet magának egy autót.


Építünk hozzá infrastruktúrát és annyi... Pest bedugulna naés... Mondj egy világvárost ami nem dugul be heti rendszerességgel.


Az igazi probléma, hogy sokan nem képesek akkora értéket előállítani, és ha nincs a veszteséges tömegközlekedés, akkor még ennyire sem lesznek versenyképesek.

2015. máj. 10. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/33 anonim ***** válasza:
100%
A BKV a Fővárosi Közgyűlésé. Amíg veszteséges, addig lehet pénzt kunyerálni a Fővárosi önkormányzattól, és ügyesen lehet sikkasztani. 10 éve Aba Botond volt a góré. Amikor elővették hogy miért kapott 200 milliós karácsonyi jutalmat, ha veszteséges a BKV, akkor a válasza a következő volt: -Egy félre értést kell most tisztáznom... ha a Fővárosi közgyűlés azt mondja nekem,hogy szorítsam a veszteséget 3 milliárd alá, és én ezt megteszem, akkor jár nekem a prémium... Hát ezért lesz mindig veszteséges a tömegközlekedés.
2015. máj. 10. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/33 anonim ***** válasza:
0%
Mert ostobák vagyunk. Magyar ember eleve nem jár tömegközlekedéssel.
2015. máj. 10. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/33 anonim ***** válasza:

"A mi felfogásunk lényege az, hogy bárki kerülhet rossz helyzetbe, ahol segítségre van szüksége, és nem az, ha egyszer valami miatt rosszul állsz, akkor már az eü ellátáshoz se legyen jogod. Bár a mostani kormány az usa szerű felfogást pártolja."


Ha tényleg csak EGYSZER kerülnél, ez a mondat feltételezi, hogy amúgy baromira rajta vagy a saját magad fejlesztésén. De az emberek inkább parazita módon élnek a rendszeren, a nagy többség csak állást akar egy bármilyet, amire felveszik érettségivel.

Ilyen emberekre épül a mi rendszerünk, miattuk olyan magas az adó, mert az ő életszínvonalát, bármilyen alacsony is legyen, te fizeted.

2015. máj. 10. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/33 anonim ***** válasza:

"és nem az, ha egyszer valami miatt rosszul állsz, akkor már az eü ellátáshoz se legyen jogod"


ez amúgy vicces, mert ha épp nem fizeted a TB-t akkor pont leszarhatnak az EÜben

2015. máj. 10. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/33 anonim ***** válasza:

A világ legélhetőbb városától, Bécstől célszerű "puskázni". Ők a villamos hajtású tömegközlekedést részesítik előnyben. Egyrészt a légszennyezés miatt. Másrészt meg közlekedni a villamos energia a legolcsóbb. Kivéve akkor ha az akkumulátorok és a villanyautó magas ára miatt az sem olcsó. De egy troli, villamos és metró az hálózatról üzemel. Meg nagyságrendekkel kisebb a karbantartási költségük mint mondjuk egy folyton kigyulladó Diesel-busznak.

Idehaza a villamos hajtású tömegközlekedés az ami szóba jöhet, mármint a hálózatról tápláltak. És ha egy közlekedési vállalatot komolyan vezetnek és nem luxusüdülési utalványokat osztogatnak a vezetők közt, akkor a viteldíj a jelenleginél olcsóbb is lehetne úgy hogy állami támogatásra sem lenne szükség. Legalábbis nekem ezt mondta egy ott dolgozó üzemmérnök ismerősöm.

2015. máj. 10. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/33 anonim ***** válasza:

#15, 16


Ha nem fizeted a Tb-d akkor már szándékosan kerülöd az ellátást. Egyrészt nem magas összeg, másrészt a szociális háló kiterjed az önhibádon kívüli esetekre.


Amúgy a korábban emlegetett településprobléma, pont az ellenkezője ennek. A legtöbb kisebb településen keletkező jövedelmet is nagyvárosok fejlesztésére költik el, ami szerintem a szándékos falurombolás kategóriája. Pl: az adótornyok után a cégek a székhelyükön (ami Budapest) adóznak. A pesti tömegközlekedés lehet veszteséges, mert az nemzetgazdasági cél, a vidéki nem, mert az csak a pénzt viszi.

2015. máj. 10. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/33 anonim ***** válasza:
73%

"A világ legélhetőbb városától, Bécstől célszerű "puskázni". Ők a villamos hajtású tömegközlekedést részesítik előnyben."


Jó, de hát akkor nem lennénk többé magyarok, ha egyszer végre értelmes dolgot csinálnánk.

2015. máj. 10. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/33 anonim ***** válasza:
100%

Ja és a 17 éven aluliakkal, akik még nem vezethetnek, idősekkel, akik már nem akarnak vezetni vagy bárki mással aki valamilyen indokból nem vezethet azzal mi lesz? Ha meg a munkánál tartunk azért van az országban néhány buszvezető/karbantartó/ellenőr stb. akik meg munkanélküliek lennének, arról nem is beszélve, hogy hiába akarnál te utakat építeni, Budapestre ha lenne pénz, akkor se tudnál többet, mert egyszerűen nincs neki hely. Attól meg, hogy nálunk mindenkinek autója lenne bőven nem lennénk világelsők, autógyártásban a legtöbb autó meg még véletlenül sem lenne nálunk még arányaiban sem, mert egyszerűen rengetegen nem engedhetik meg maguknak egy autó megvételét és fenntartását.


Egyébként kérdezd a nyelvtatanárod a vesszők használatáról és az egybe-külön írás szabályairól.

2015. máj. 10. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!