Mért tartjuk fennt a tömegközlekedést ha veszteséges?
szerintem feleslegesen van eröltetve ez a dolog ha mindenkinek autója lenne és mindenki autóval menne akkor beindulna az építő ipar is és a gyáraknak is jobban menne az emberek támogatásokat kapnának autóvásárlásra hiteleket meg vissza nem térítendő támogatásokat ami megtérülne az államnak azzal hogy több embert tud foglalkoztatni a gyárakban beindulna a gazdaság és fejlődne az ország lehetnénk világ elsők autó gyártás iparágban és lehetne nálunk a legtöbb autó akár virágozna az autóbérlés mert a turisták csak bérelt autóval tudnának menni a cégeket pedig kötelezhetné a kormány hgoy fizesse a munkásoknak az autó költségeit és a benzint
fellendítené a gazdaságot és jobban élnének az emberek az autó miatt pedig konfotosaban érezné magát mindenki
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert vannak emberek, akik nem engedhetik meg azt, hogy cirka 100.000-et kiadjanak a jogsira és nem tudnak fent tartani kocsit vagy kocsikat.
Ha egy családban két szülő megy dolgozni, meg a 18 éves gyerek jár suliba, hány felé kell szakadnia a kocsinak?
Szóval szerintem az ok:
a pénzhiány.
Ja, hogy menjenek gyalog az emberek? És ha az iskola a város másik végében van? (egyetem) Akkor keljen 3kor, hogy 4kor induljon egy laza 3-4-5 órás sétára, hogy beérjen a suliba 8-ra.
És az egészsügyet miért tartjuk fent, amikor veszteséges?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezt a kérdést már egyszer feltették kérdező...
Lehet,hogy te voltál az.
16:58
nem 10 éves vagyok hanem 17 és ez szerintem egy nagyon jó ötlet lenne és a gazdaságot is fellendítené
16:59
ezért mondtam hogy beindulna az építőipar rengeteg autópályát és autóutat építenénk hogy az emberek tudjanak autóval menni és ne legyen dugó ezzel sok pár 100 ezer embernek munkát adnánk ami szintén fellendítené a gazdaságot
16:59
természetesen mindenkinek saját autója lenne és nem kéne az autónak több részre szakadnia neked is lenne egy autód és a szüleidnek is ezzel percek alatt bent lennél az egyetemen és az egyetemet kötelezné az állam hogy fizesse ki a benzin költséget és az autó fentartását és a szüleidnek meg a cégük fizetné így a családnak nem is lenne semmilyen töblet költség
az egészségügy teljesen más ha az nincs akkor emberek halnak meg de ha mindenki autóval menne attól csak konfortosabb lenne minden senki nem halna meg
17:02
ezt a kérdést így még nem tették fel én is olvastam az előző kérdezőt azért gondolkoztam el rajta hogy nem is rossz ötlet
nem én tettem fel a hasonló kérdést
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amerika egyes részei semmivel sem számítanak gazdagabbnak, mint Magyarország, csak ott vagy egy olyan felfogás, hogy a helyiek adója a helyi közt fejleszti.
Ahol megéri ott van tömegközlekedés. New Yorkban pl nem is érdemes autót venni.
A közép-nyugaton mindenki ért valamihez, nincsenek vidéki proliságra berendezkedett emberek. Azok inkább beköltöztek a városba, és ahol értenek valamihez ott értékteremtés is van. Ez a nagy amerikai titok.
Azért élünk ilyen rosszul magyarországon, mert vagyunk olyan szociálisak, hogy eltartjuk akik eltartatják magukat a közösséggel.
Képzeld el, hogy aki most nettó 100at keres (tehát max érettségije van, vagy szüleivel élő erősen pályakezdő szakmunkás) mostantól 153 ezret, viszont a közösség maga finanszírozza a szociális kiadásokat, az állam csak az utakat meg a közvilágítást a rendőrséget a tűzoltókat és ennyi volt. (egyébként ezek a szakmák az USA-ban is alulfizetettnek számítanak).
Én mondjuk keresek felsőfokú angol-némettel mérnöki végzettséggel 400 ezret, és keresnék 800at, úgy hogy az árak semmit sem változtak.
De mi úgy gondoljuk, hogy aki nem akar tanulni, dolgozni és értéket teremteni, azt is eltartjuk, mintha mise történt volna.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A vasutat és építik és a busz is utakon megy. Ennyit az építőipari részről.
A gyárak nem magyar tulajdonban vannak, és főleg import autókat vennénk ami nem segít a gazdaságon.
A cégek cserébe levonnák a béredből a hiányt, ráadásul pl az AUDI pont, hogy vasúton szállít, ezért lehet egyből távozna.
Én jobban érzem magam vonaton, pláne, hogyha több, mint 100km-t utazok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!