Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Havi 10 ezer Ft útdíj Budapesten?

Havi 10 ezer Ft útdíj Budapesten?

Figyelt kérdés

Ezt kéne mindenkinek megvenni, aki kocsit vezet Budapesten. Bár a főpolgármester vonakodik, a Nemzetgazdasági Minisztérium állítólag támogatja, és szerdán már tárgyalja is a Kormány. Ez is csont nélkül átmegy? Ez ellen se tiltakozik senki? Vagy ez csak egy ismert trükk, hogy most ledöbbenjünk, és aztán majd örömmel fizessük a havi 6 ezret, ami a végleges változat lesz?


[link]



2012. jan. 30. 11:46
1 2 3 4 5 6
 51/58 A kérdező kommentje:
Ja igen...
2012. jan. 30. 17:14
 52/58 anonim ***** válasza:
100%
halkan megjegyezném, hogy ez még Demszky idejéből való elképzelés (dugódíj). Magyarul ostobaság. Ha belgiumi vagy osztrák szintű reálbérezés lenne, minden rendben lenne de aki éppen meg tud fizetni egy autót mert KELL a munkájához, az belerokkanhat...
2012. jan. 30. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/58 anonim ***** válasza:
100%
Azért találták ki mert kevesebben autóznak. Pótolni kell valahonnan a zsebpénzt.
2012. jan. 30. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 54/58 anonim ***** válasza:
100%

Itt igazából arról van szó, hogy az emberek legalább fele rendszeresen bliccel. Ezért nincs pénze a BKV-nak. Arra meg nincs kapacitása, hogy a bliccelőket szigorúbban ellenőrizze, büntesse. Ezért mit csinálnak? Leverik azokon, akiknek amúgy semmi köze a BKV-hoz, de sokkal könnyebben ellenőrizhetők és megsarcolhatók: az autósokon.


Egyszerű, igazságos, magyarokhoz méltó megoldás, mint mindig.

2012. jan. 31. 06:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 55/58 anonim ***** válasza:
100%
Mert ugye mi az egyszerűbb? Elkapni és megbüntetni egy 5-6 fős cigányhordát a buszon 2 vézna ellenőrnek, vagy kivetni lakcím alapján pár százezer magyarra évi 120 ezer forintot, és adók módjára behajtani?
2012. jan. 31. 06:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 56/58 Antimod ***** válasza:
74%

"ez még Demszky idejéből való elképzelés (dugódíj)"


Igen. A belvárosra. Ennél az elképzelésnél azonban ha átmész a 17. kerületből a 14-ikbe (másfél óra BKV!!), akkor is fizethetsz, mert autód van Budapesten belül. A belvárosban legalább relatíve hamar eljutni tömegközlekedéssel valahova (bár ehhez több metró nem ártana, ha már itt tartunk, de a negyedik megépítése sem megy, úgyhogy inkább hagyjuk...).


Üdv!

Leftlegged Player :)

2012. jan. 31. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 57/58 anonim ***** válasza:
0%
Támogatom.
2012. jan. 31. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 58/58 anonim ***** válasza:

Olyan esetben lehetne elfogadhatóvá tenni az ötletet, ha különböző zónákra osztanák fel BP-t ( Pl Belváros, Kiskörút, és azon kívüli terület amire nem érvényes) Feltételként meg hatalmas kamerás parkoló (esetleg őrzött) a zónahatároknál.

Ha valaki tényleg a Belvárosva akar menni az fizessen, mint Londonban... vagy sétáljon belül esetleg biciklizzen.

DE!

Legyen lehetőség ingyen letenni az autót,

legyen megfelelő minőségű, tisztaságú, árú tömegközlekedés.

Legyen más alternatív közlekedési eszköz biztosítva (biciklibérlés, elektromos kisautóbérlés)


Én se megyek be szívesen kocsival a belvárosba (max a Szervita téri parkolóházba, vagy az Erzsébet téri mélygarázsba, mert szinte csak ott lehet parkolni) Keresztülmenni meg teljesen felesleges, ha ki is lehet kerülni...

Meg hát 4 Duna-híd a majdnem a Belvárosban van.... Kéne 1-2 híd akkor pluszban is.

Tehát először teremtsük meg a feltételeket, mielőtt nagy álmokat szövögetünk.

2012. jan. 31. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!