Ezt kéne mindenkinek megvenni, aki kocsit vezet Budapesten. Bár a főpolgármester vonakodik, a Nemzetgazdasági Minisztérium állítólag támogatja, és szerdán már tárgyalja is a Kormány. Ez is csont nélkül átmegy? Ez ellen se tiltakozik senki? Vagy ez csak egy ismert trükk, hogy most ledöbbenjünk, és aztán majd örömmel fizessük a havi 6 ezret, ami a végleges változat lesz?
Simán lehet itthon is éves 550 Euro a kötelező biztosítás díja... valaki még ki is fizeti.
De sokkal nagyobb örömmel fizetné ki Németországban.
2012. jan. 30. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
42/58 anonim válasza:
"Simán lehet itthon is éves 550 Euro a kötelező biztosítás díja... valaki még ki is fizeti. "
Hát... Akinek itthon ennyi a kötelezője, annak nagyteljesítményű autója lehet+fiatal+nagyvárosi, így ha egy ilyen autót meg tud venni, akkor ki is tudja pengetni a biztosítását is.
2012. jan. 30. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
43/58 anonim válasza:
Látom az irigyek itt is rendesen képviselik magukat. "Sok hülye burzsuj, ha már autója van, akkor fizessen, sőt vegyék el az összes pénzét, az a legjobb." Munkaeszköz az autó? Le van szarva. A BKV egy egy megbízhatatlan foshalmaz? Kit érdekel. Csak szólok, hogy ma reggel is ezrek késtek el, mert a metró lerobbant. Ebben a városban autóval ezerszer gyorsabb eljutni bárhova, mint a tötyörgő villamosokkal vagy a minden fánál lerobbanó buszokkal. Amíg ezeken az áldatlan állapotokon nem változtatnak, addig a pofátlanság netovábbja 10ezer forintos útbérletet elkérni.
2012. jan. 30. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
44/58 anonim válasza:
Előítélet...
Legolcsóbb autók (megvásárolni.. nem fenntartani...).. 92-es Corvette 3 milla alatti. Majd a fele mint egy új 1.3-as Toyota Corolla. Gyakorlatilag fillérekből tied egy ilyen izomautó, igaz átíráskor még egy kicsit rápengetsz. Így simán összejön neked a 150ezer feletti éves kötelező díj.
Egy ilyen ember által vezetett BKV-ra számítsunk és tegyük le a kocsikat? Röhej ami itt zajlik. És még vannak akik pártolják ezt az új pénzrablást? Ha rendszám csere nem lesz találnak ki ezer más trükköt, hogy a rengeteg pénz amit szétosztanak a családtagjaik meg haverjaik között össze szedjék.
2012. jan. 30. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
46/58 anonim válasza:
Szerintem útdíjaz nem a személygépkocsiknak kellene fizetniük inkább a nagyobb járműveknek, mert ők sokkal jobban igénybe veszik az úthálózatot. A másik fele pedig az, hogy ez csak akkor élhető verzió, ha a közösségi közlekedéssel el lehet jutni mindenhová legalább Budapesten belül, minimális átszállással és gyorsan valamint kényelmesen.
2012. jan. 30. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
47/58 anonim válasza:
Ja és meg lehet azt csinálni, hogy az ember leparkol ingyenesen valahová , mondjuk egy hatalmas parkolóházba, és onnantól busszal megy.
2012. jan. 30. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
48/58 anonim válasza:
A parkolóig is a város útjait használod, tehát akkor is le kell perkálni a 10-est. Akkor meg már minek lerakni? Azért, hogy újabb 10-esért zötykölődj a buszon? A megoldás lenne, ha városhatáron lennének nagy parkolók normális BKV kapcsolattal, de ha jól sejtem ilyen nincs, és nem is lesz, mert nyilvánvaló, hogy ennek az útdíjnak a pénzszerzés a célja, nem pedig az utak tehermentesítése.
2012. jan. 30. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
49/58 A kérdező kommentje:
Meg minek is tehermentesíteni az utakat? Sehol nincs dugó. Én már úgy érzem magam a városban, mint a rendszerváltás környéki időkben, annyira megcsappant a forgalom.
2012. jan. 30. 16:47
50/58 anonim válasza:
Hogy miért kell tehermentesíteni? Ha nem használják, nem kopik, nem kell törődni a kátyúkkal, nem kell újrafesteni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!