Honnan van pénze az embereknek erre a dubai csokira?
Érdekes, hogy azt senki nem forszírozza, hogy honnan van az embereknek pénzük pálinkára meg borra. Napi rendszereességgel.
A témához meg annyit, hogy amikor egy 18 dekás málnazselés Szamos szaloncukornak is 24 ezer forint fölötti a kilónkénti ára, akkor a békeidőben is 5000 Ft-os pisztáciával töltött csokitól miért kapkodják a levegőt?
Az, hogy ki mire költ vagy nem költ 2500 Ft-ot, miért politikai rovatba tartozik?
Valaki így osztja be, valaki úgy osztja be a pénzét. Hogy mindenki ezt veszi, az hülyeség.
Maga a kérdés is hülyeség, pláne ebben a kategóriában.
De mit nem bírsz azon megérteni, hogy a Lidl rendelt belőle valamennyit, újdonság, stb. ezért karácsonyra veszi, aki tudja.
A limitálás meg nem azért van, mert annyira kapkodják, és nem bírják pótolni a készletet, nekik az a cél, hogy eladják a készletet, hogy kinek, az tök mindegy.
A limitálás egy hatalmas reklámfogás. Egyből van egy reklám tök ingyen, te is ezen pörögsz, és tolod - szintén ingyen. Jönnek a vevők, és ha van ez a szar, ha nincs, vesznek még egy rakás mást, mert van a vásárlási láz, és mennek akkor ide költeni.
Szerintem hatalmas húzás volt marketing szempontból.
ma 09:54
Fogd már fel, hogy hülyén gondolkozol.
Igen, Magyarországon rengetegen élnek mélyszegénységben, ez tény. Nem állítólag, hanem tény.
De honnan veszed, hogy mindenki veszi ezt a csokit? Honnan veszed, hogy a mélyszegénységben élők is ezt veszik?
Az ilyen kérdésekkel csak az ostobaságodat hangoztatod, bizonyítod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!