Titeket nem bosszant, hogy egyre pocsékabb a vasúti közlekedés minősége?
Ma 35-40 fok volt a vonaton a hőmörséklet, mikor még el sem indult. Éppen elhagyta a keletit, és megállt, kb. 25 percre. Hiába voltak nyitva az ablakok irdatlan büdös volt, és a kinti hőség miatt a meleg sem enyhült.
Maga a Keleti is borzalmas állapotban van, és a környéke is iszonyatosan igénytelen. Pl. a Pályaudvarra vezető vágányok mentén minden csupa szemét.
Azt sem értem, hogy miért csúcsidőben kell üríteni a vonatok wc tartályát, mert ilyenkor hosszú percekre betölti a levegőt az emberi végtermékek émelyítő bűze, ráadásul a kis szippantós kocsi viszi magával a szagot, hogy az egész Pályaudvar részesüljön ebből az – kicsit sem kellemes – élményből.
Az is röhejes, hogy a Pályaudvar alsó szintjét, a liftet és a lépcsőt kb. 1,5 évig tartott felújítani, kiépíteni más országokban ennyi idő alatt felhúznak egy komplett pályaudvart.
Ezekhez képest már kisebb probléma, hogy a vonatok is mocskosak, jobb esetben enyhén koszosak. A kedvencem, amikor a régebbi kocsik ablakának üvegrétegei között több évtizednyi sárgás-barnás szennyeződés gyülemlett fel, amelyen legfeljebb csak kisebb foltokban lehet átlátni.
Az egészet az koronázza meg, hogy a Keleti egyes részein nem tudsz úgy várakozni 5-10 percet, hogy ne szólítana meg legalább egy kéregető, vagy beteg gyerekeknek "gyűjtő" személy.
Az én tapasztalataimnál sokkal rosszabbakat is lehet olvasni, egyetlen embert sem ismerek, aki elégedett lenne a vasúti közlekedés minőségével, a kormány mégsem tesz semmit. Konkrétan összeomlott az egész.
Azt elfelejtettem, hogy pár hónapja a bérletek is rohamosan kopnak, hónap végén már le sem lehet őket olvasni. :D
33! Ez konkrétan nrm igaz, hogy ugyanez a járműpark lett volna. Budapest elővárosi közlekedésben, IC forgalomban szinte teljes csere volt. Ezt nem azert mondom, mert Fideszes vagyok, hanem mert pl. 123 FLIRT, 40 KISS, 90+ új IC kocsi állt forgalomba.
VISZONT! A többi szegmens, dízel mozdonxok, dízel motorvonatok, szemelykocsik terèn valóban nincs változás, vagy visszalépes van inkább.
A kissek meg flirtek csak a pestiek kiváltsága... Mindenhol máshol ugyan az. Látom sosem utazol vonattal csak az eszet szereted osztani. Pont mint Lázár...
Tehát olcsóbb volt, gyorsabb volt. Ennyi
36! Nahát, akkor Debrecen és Győr vagy épp Eger is Budapesthez tartozik?
Most csak pár olyan távolsági viszonylatit mondtam, ahol megfordulnak.
Másutt se ugyanaz, mert nézd meg. Hogy tíz éve fülkes műbőrüleses kocsik jártak rengeteg vonatban. Ma ezek konkrétan mind selejtek.
A kenyér is olcsóbb volt 14 éve! A gizetés meg harmada a mainak. Mint mondtam soha ennyire olcsón tömegközlekedéssel utazni mint most nem lehetett, vagy akkor 2010előtt volt orszagbérlet például?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!