Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Milyen "csodát" vár a kormány...

Milyen "csodát" vár a kormány attól, hogy tovább olvasztja be a két nagy közlekedési társaságot?

Figyelt kérdés

Nem meglepő, hogy nagy vihart kavart az újabb bejelentés, miszerint a Volánbuszt a MÁV-val egyesítik.

Többen ellenzik ezt a fajta akciót, az emberek is nemtetszésüket fejezték ki.

A Lajosmizsei szakaszon például megszűnik a vasúti személyszállítás, helyette a buszok szállítják majd az utasokat.

Nem elég, hogy Lázárék a turisztikailag fontos szerepet betöltő keleti szárnyvonalakat bezáratta, de a mizsein is indokolatlanul szüntetik meg a vasúti személyszállítást.

Busz meg nem áll rendelkezésre annyi, hogy a megszűnt vasúti vonalakat ki tudnák szolgálni.



júl. 31. 02:16
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
5%

Még a Gyurcsány-korszakban egyszerűen csak bezárták ezeket a vonalakat, semmiféle pótlás nélkül addig most a klímás, sokszor kényelmesebb buszok veszik át ezt a szerepet!


Szemben a gyurcsányi vasútbezárásokkal itt indokolt minden, és helyettesítve is van! Az meg, hogy két stratégiai ágat is egyesítenek nyugaton is elterjedt!


Gyurcsányék mindig a kormány ellen fognak beszélni, bármit is csinál a kormány!

júl. 31. 02:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
0%
A MÁV költségvetésének megmentése a cél. NAGYON kevesen vonatoznak manapság, mert az elmúlt 14 évben semmilyen vasúti fejlesztés nem volt, így a kocsik állapota borzasztó, az emberek inkább buszoznak. A két vállalat összevonásától azt várják, hogy a Volán pozitív mérlege kicsit felhúzza majd a MÁV pénzügyi helyzetét.
júl. 31. 03:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
A szokásos forráselvonás,ami a teljes állami szektorra kiterjed.
júl. 31. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%

2) pont hogy sokan vonatkoznak.. [link]

Milyen költségvetést kell megmenteni? nem értem.pont hogy költeni kell a vasútra.

júl. 31. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
0%

#4


Ez a cikk nem arról szól, hogy hányan vonatoznak...

Összeségében nagyon alacsony a járatok kihasználtsága, az elmúlt évtizedben folyamatosan csökkent a vonatozók száma.


A MÁV költségvetését kell megmenteni, mivel kevés az utas -> kevés a bevétel.

A Volánnál is, de ott nem olyan rossz a helyzet.

júl. 31. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
92%

Ùristen! Egy fasiszta kormány továbbra sem költ közszolgáltatásokra?! Hogy lehet ez?!


De hisz azt mondták, hogy senkit sem hagynak az út szélén!

júl. 31. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%

Én nem értem, hogy mostmár heti szinten jönnek, mindenhonnan az alapvető ellátási problémákról szóló hirek. Nemcsak a korházak és az oktatás, hanem a postától, a közlekedésig, minden, ami állami fenntartású a telejs összedőlés szintjén van. A gazdasági adatok, a születésszámok, az elvándorlás...

Miért nem történik semmi a rohadt politikában azon túl, hogy a főnök hasa lassan akkora lesz, mint Mészáros Lőrincz álvagyona?

Negyed ennyiért sem égett a főváros 2006ban, pedig sehol sem voltunk akkor a mostani állapotokhoz képest. Nem értem, hogy mi a különbség.

júl. 31. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
39%
5) nem számít hogy mekkora mert fent kell tartani a vidék miatt akik ugyanúgy megérdemlik a sűrű járatokat mint a pestiek.
júl. 31. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
100%
7) igen.. felmerül a kérdés hogy miért szednek be világrekord áfát ha semmire nem jut forrás? [link]
júl. 31. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
9%

A lajosmizsein csak szeptember 1-ig nem lesz vonat. Vágányzár van. Nem kell itt a zavart kelteni komám!


És nem a MÁV-val olvad össze a Volánbusz, hanem a MÁV-Start-al. Nagyon nem mindegy! Sok pro érv is van a startba olvadás mellett. A volánnak sosem volt egységes országos rendszere. Mindegyik helyi, regionális volántársaság csinálta a kis dolgait úgy ahogy tudta aztán vagy jó volt, vagy nem. Vagy volt csatlakozás a vonathoz, másik volán társaság járatához, vagy nem. A buszsofőrökre volt bízva a jegykezelés, eladás, ergo a 80%-át ellopták a jegybevételnek és még gázolajat is loptak mellé. Tegye fel a kezét aki látott már olyan buszsofőrt akinek nem dízel autója van!

Úgyhogy sok szempontból nagyon jó lesz ha végre ráncba szedik a volán(oka)t.


Van rengeteg szakmai érv, de nem írok többet mert így is rommá leszek pirosozva, mert ez a politika kategória és itt érvek mentén nem lehet beszélgetni, csak az anyázásból értetek :D Na csá.

júl. 31. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!