Milyen "csodát" vár a kormány attól, hogy tovább olvasztja be a két nagy közlekedési társaságot?
Nem meglepő, hogy nagy vihart kavart az újabb bejelentés, miszerint a Volánbuszt a MÁV-val egyesítik.
Többen ellenzik ezt a fajta akciót, az emberek is nemtetszésüket fejezték ki.
A Lajosmizsei szakaszon például megszűnik a vasúti személyszállítás, helyette a buszok szállítják majd az utasokat.
Nem elég, hogy Lázárék a turisztikailag fontos szerepet betöltő keleti szárnyvonalakat bezáratta, de a mizsein is indokolatlanul szüntetik meg a vasúti személyszállítást.
Busz meg nem áll rendelkezésre annyi, hogy a megszűnt vasúti vonalakat ki tudnák szolgálni.
Még a Gyurcsány-korszakban egyszerűen csak bezárták ezeket a vonalakat, semmiféle pótlás nélkül addig most a klímás, sokszor kényelmesebb buszok veszik át ezt a szerepet!
Szemben a gyurcsányi vasútbezárásokkal itt indokolt minden, és helyettesítve is van! Az meg, hogy két stratégiai ágat is egyesítenek nyugaton is elterjedt!
Gyurcsányék mindig a kormány ellen fognak beszélni, bármit is csinál a kormány!
2) pont hogy sokan vonatkoznak.. [link]
Milyen költségvetést kell megmenteni? nem értem.pont hogy költeni kell a vasútra.
#4
Ez a cikk nem arról szól, hogy hányan vonatoznak...
Összeségében nagyon alacsony a járatok kihasználtsága, az elmúlt évtizedben folyamatosan csökkent a vonatozók száma.
A MÁV költségvetését kell megmenteni, mivel kevés az utas -> kevés a bevétel.
A Volánnál is, de ott nem olyan rossz a helyzet.
Ùristen! Egy fasiszta kormány továbbra sem költ közszolgáltatásokra?! Hogy lehet ez?!
De hisz azt mondták, hogy senkit sem hagynak az út szélén!
Én nem értem, hogy mostmár heti szinten jönnek, mindenhonnan az alapvető ellátási problémákról szóló hirek. Nemcsak a korházak és az oktatás, hanem a postától, a közlekedésig, minden, ami állami fenntartású a telejs összedőlés szintjén van. A gazdasági adatok, a születésszámok, az elvándorlás...
Miért nem történik semmi a rohadt politikában azon túl, hogy a főnök hasa lassan akkora lesz, mint Mészáros Lőrincz álvagyona?
Negyed ennyiért sem égett a főváros 2006ban, pedig sehol sem voltunk akkor a mostani állapotokhoz képest. Nem értem, hogy mi a különbség.
A lajosmizsein csak szeptember 1-ig nem lesz vonat. Vágányzár van. Nem kell itt a zavart kelteni komám!
És nem a MÁV-val olvad össze a Volánbusz, hanem a MÁV-Start-al. Nagyon nem mindegy! Sok pro érv is van a startba olvadás mellett. A volánnak sosem volt egységes országos rendszere. Mindegyik helyi, regionális volántársaság csinálta a kis dolgait úgy ahogy tudta aztán vagy jó volt, vagy nem. Vagy volt csatlakozás a vonathoz, másik volán társaság járatához, vagy nem. A buszsofőrökre volt bízva a jegykezelés, eladás, ergo a 80%-át ellopták a jegybevételnek és még gázolajat is loptak mellé. Tegye fel a kezét aki látott már olyan buszsofőrt akinek nem dízel autója van!
Úgyhogy sok szempontból nagyon jó lesz ha végre ráncba szedik a volán(oka)t.
Van rengeteg szakmai érv, de nem írok többet mert így is rommá leszek pirosozva, mert ez a politika kategória és itt érvek mentén nem lehet beszélgetni, csak az anyázásból értetek :D Na csá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!