Mennyire életszerű a bérlakásprogram?
Budapesten él kb 2 millió ember.
Hány lakást kellene építeni, hogy az már észrevehető legyen a lakásárakon? Ebből 2/3
Nem trollkodás, tényleg érdekel, mert gondolom 200 lakás nem elég, de kerületenként kb 2000 már jó lenne vagy nem tudom.
#20 Nem írom le, semmi közöd hozzá.
tettél egy ostoba kijelentést, miszerint nincs biztosítva az ingázás lehetősége. Biztosítva van, tény, naponta sok tízezren megteszik most is és a múltban is.
Ja, hogy neked az nem felel meg hanem elvárnád, hogy helikopterrel vagy gyorsvasúttal szállítsanak 10 perc alatt a házadtól a munkahelyedig? Akkor miért nem ezt írod le?
"#20 Nem írom le, semmi közöd hozzá."
Akkor miért hozod fel érvnek? Tudod nem mindegy ám, hogy egy olyan városból ingázol ami kétvágányos villamosított pálya mentén fekszik és anno a gyorsvonatok ritka megállóinak köszönhetően az IC-k átlagsebességét hozták 80km-ről, vagy a következő faluból ahol csak a falujáró személyvonat állt meg és a menetidő fél órával hosszabb volt :)
"tettél egy ostoba kijelentést, miszerint nincs biztosítva az ingázás lehetősége."
A modern kor igényeinek megfelelően ez nincs biztosítva. Jelenleg az előváros a legtöbb helyen az eljutási időket tekintve a '60-as évek színvonalán van.
"Biztosítva van, tény, naponta sok tízezren megteszik most is és a múltban is."
Az állításomban nem is cáfoltam ezt. Az én állításom arra vonatkozott, hogy ha a minpség javulna akkor ezek száma nőhetne ami megoldana egy problémát. Ameddig nem javul addig a probléma nem fog megoldódni ( részben már átterelődött az autópályákra ).
"Ja, hogy neked az nem felel meg hanem elvárnád, hogy helikopterrel vagy gyorsvasúttal szállítsanak 10 perc alatt a házadtól a munkahelyedig? Akkor miért nem ezt írod le?"
Nekem nem felel meg, ezért én autózom. Azoknak szintén nem felel meg akik ugyanúgy autóznak és áll miattuk az autópálya minden nap. Ha megnézed a közút forgalomszámlálási adatait akkor Heves nyugati felétől az M0-ig kb 25-27 000 ingázó használja az M3-at.
Ezzel szemben a 80a személyvonati kapacitása óránként két vonat, csúcsban 300fő/vonat átlaggal az óránként 600 fő, egy irányban 10 órában max 6000 fő. A 27 000-res adat 2022-es szám ( közút.hu).
Nagyon úgy tűnik többen gondolják úgy, hogy inkább mennek mással mint vonattal.
A gyorsvasút és a helikopter az nem gyenge szalmabáb lett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!