Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ha egyszer drága az üzemanyag,...

Ha egyszer drága az üzemanyag, akkor miért nem állnak át a magyarok a környezetbarátabb tömegközlekedésre? Ebből is látszik, hogy Gyurcsányhoz képest jól élünk.

Figyelt kérdés

Gyurcsány idején nem esett le a karikagyűrű az emberek kezéről, ha esetleg gazdasági okokból el kellett adni az autójukat és tömegközlekedéssel kellett járni. Most meg annak ellenére hogy már 700 forint egy liter benzin, minden családnak van 2-3 autója, és eszük ágában sincsen letenni azokat. Ebből is látszik, hogy van mit a tejbe aprítania a magyaroknak, van fizetőképességük, sokkal jobban élünk mint 2010 előtt.

Akkor hol van itt végső soron olyan nagy probléma?


2023. szept. 17. 09:37
1 2 3 4 5
 21/41 anonim ***** válasza:
100%
#18 Tényleg? Akkor miből éltek ott az emberek? Vakargatták a micsodájukat, és valaki fizetett nekik érte? Tudtommal akkoriban sem halt éhen senki.
2023. szept. 17. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/41 anonim ***** válasza:
32%

Mert a környezetbarát=drága


Pl egy diesel targonca kerül 5 millába, egy gázos 6 millába.

Egy elektromos targonca pedig 18-30millió között van.


Egy sima csuklós busz kerül 80-120 millió forintba.

Elektromos verzióban mennyi lenne?

300-500 milla?

Ki a fa sz tudná azt megfizetni magyarországon?

Melyik városvezetés?

2023. szept. 17. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/41 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező!!

Nem csak Budapestből áll az ország! Vidéken is élnek emberek, ott nézd meg milyen a tömegközlekedés! Te járnál úgy dolgozni, hogy az autóval háromnegyed óra alatt megtehető utat egy távolsági busszal és egy vonattal 2 óra alatt tennéd meg, majd szintén ugyanennyi idő alatt érnél haza? Nem azért 2 óra, mert hosszú a menetidő, hanem azért mert ritkán járnak a buszok, a vonatra az állomáson fél órát kell még várni és a munkaidőd kezdete előtt fél órával érsz be a munkahelyedre. Ezt a fél órát pedig nem fizetik ki neked, addig nézheted a plafont!


Budapesten jó a tömegközlekedés és nem a budapestiek többsége fog átállni tömegközlekedésre és abbahagyni az autózást anyagi okokból, hanem az elszegényedő vidékiek. A magas élelmiszerárak mellé most jött a magas üzemanyagár, ezt nem bírják ki. Inkább elveszítenek órákat az életükből a csapnivaló vidéki tömegközlekedésnek köszönhetően, ha 1 liter benzin már 900 forint lesz. Márpedig jövőre számolhatunk vele hogy ennyibe fog kerülni 1 liter benzin!

2023. szept. 17. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/41 anonim ***** válasza:
100%

"minden családnak van 2-3 autója"

Melyik mesevilágban?


"magas árak ellenére sem kényszerül rá senki, hogy lemondjon bármiről."

Melyik mesevilágban?

2023. szept. 17. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/41 Kroms ***** válasza:

#11

Az üzemanyagfogyasztás csökkenhet azért is, mert sokan elektromosra/hibridre, vagy csak alacsonyabb fogyasztásúra váltanak.

2023. szept. 17. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/41 anonim ***** válasza:
80%

""minden családnak van 2-3 autója"

Melyik mesevilágban?"

Budapest jobb környékein van egy családnak 2-3 autója. Ebből kettő céges autó, amivel dolgozni járnak, a harmadik pedig a családi autó, ami jelenleg a bank tulajdona, mert még törlesztik az autóhitelt.


"magas árak ellenére sem kényszerül rá senki, hogy lemondjon bármiről."

Azt te csak hiszed. Hiába lakik egy család egy szép házban Budán, attól még lehet hogy úsznak az adósságban és be kell osztaniuk a kiadásaikat.

2023. szept. 17. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/41 anonim ***** válasza:
100%
Megint csak Budapest, annak is a jobb környéke... Nézzetek már szét vidéki falvakban, ahol egy 25 éves suzuki swift a család szeme fénye, és örülnek, ha van (ezer forintos) kenyér az asztalon.
2023. szept. 17. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/41 anonim ***** válasza:
Vannak akik szegénységben élnek vannak akik gazdagságban élnek.Hatalmas különbségek vannak.Hasonlíts össze egy közmunkás bérét egy bármilyen vállalatvezető bérével. Szerinted ugyanolyan jól fog kijönni a két ember hónap végére? Biztosan nem.Ez csak akkor lenne lehetséges, ha mindenki ugyanolyan szinten lenne beosztástól függetlenül, például vesszük a két ember fizetését, a legmagasabbat és legalacsonyabbat elosztjuk kettővel és kapunk egy átlagot amit minden ember egyenlően kapna. Ezt eddig csak egy helyen valósították meg ott nyugi van,nincs irigykedés a másikra, nincs az hogy hónap végén nincs mit enni. Akik meg tudnának változtatni azok meg nem teszik.Mert nehogymár egy szinten legyen minden ember, mert akkor nem lenne mire irigykedni, és akkor minden rendben lenne, így jó és kész.
2023. szept. 17. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/41 anonim ***** válasza:
50%
12.000 fős város, lakótelep, vasárnap... kocsi-kocsi hátán, x percenként hallod, hogy valaki indítja a kocsit, és mivel ma senki nem dolgozni megy, tényleg nagyon messze van még az, hogy spóroljon a magyar az autókázáson.
2023. szept. 17. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/41 anonim ***** válasza:

Nem egyértelmű semmi sem a társadalom működésében. Egyre több embert látni rollerezni, reggelente fullosan vaan több busz-vonat, látni gyalogosakat-kerékpárosokat, ugyanakkor rengeteg autóst is. Most építik ki az egyik kerületben a kerékpárutakat, amivel autós vs. kerékpáros cirkuszt felélesztik újra.

Tehát nem feltétlen a zemberek nemakaratával van itt a abaj, hanem a nem megfelelő összehangolással.

2023. szept. 17. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!