Ha egyszer drága az üzemanyag, akkor miért nem állnak
át a magyarok a környezetbarátabb tömegközlekedésre?
Ebből is látszik, hogy Gyurcsányhoz képest jól élünk.
Figyelt kérdés
Gyurcsány idején nem esett le a karikagyűrű az emberek kezéről, ha esetleg gazdasági okokból el kellett adni az autójukat és tömegközlekedéssel kellett járni. Most meg annak ellenére hogy már 700 forint egy liter benzin, minden családnak van 2-3 autója, és eszük ágában sincsen letenni azokat. Ebből is látszik, hogy van mit a tejbe aprítania a magyaroknak, van fizetőképességük, sokkal jobban élünk mint 2010 előtt.
Akkor hol van itt végső soron olyan nagy probléma?
hol van minden családnak 2-3 autója, tee :DDD vagy netán savanyú a szőlő, mi?:D
2023. szept. 17. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
2/41 szántóvető válasza:
milyen tömegre?a vasútvonalakat bezárják,a busz jó ha kétszer jár naponta,reggel meg délután.ezek természetesen tömve vannak ilyenkor.ütemanyagból egyre kevesebb fogy.mivel a gazdaság nem áll le ezért a magánszemélyek spórolnak ezen is."minden családnak van 2-3 autója"-egy újabb hazugság,plusz az autók átlagéletkora folyamatosan növekszik,már közelíti a 15 évet.a probléma a hozzád hasonló fizetett bérkommentelőkkel van.akkora a válság hogy ezt már mindenki megérzi.az államcsőd elkerülése miatt folyamatosan emelik az adókat,most épp az üzemanyag és az autópálya van soron.
2023. szept. 17. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
3/41 anonim válasza:
Egyébként mitől megy fel az üzemanyag ára?
2023. szept. 17. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
4/41 anonim válasza:
#1
Nyilván nincs minden családnak 2-3 autója, de jóval több az autóval rendelkezők száma.
Az üzemanyag pedig fizetésekhez mérten még mindig olcsóbb, mint Gyurcsány bármelyik évében.
2023. szept. 17. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
5/41 anonim válasza:
Én átállnék, csak épp most zárták be a vasútvonalainkat, igy nincs mire.
2023. szept. 17. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
6/41 anonim válasza:
#3 Szaúd-Arábia és Oroszország termelés visszafogásba kezdett, hogy növelje az árakat. Erre jön rá a gyenge Forint, és januártól a jövedéki adó emelés is. Ráadásul, ha a nettó ár magas, akkor a 27%-os világverő áfa Forintálisan igen csak magas összeget jelent. Ha a nettó ár nő 100 forinttal, akkor erre még rájön 27 Forint ár növekedés az áfa miatt is.
2023. szept. 17. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
7/41 A kérdező kommentje:
A jólét legnagyobb jele, hogy a magas árak ellenére sem kényszerül rá senki, hogy lemondjon bármiről. Ez az autós példa például tökéletes ennek demonstrálására.
Ugyanis én számos embert ismertem Gyurcsány idején, akiknek el kellett adniuk az autójukat és tömegközlekedésre kellett átállni. Nyilván nem örömükben tették, csak már nem tudtak semmi máson spórolni, de muszáj volt.
Most a lakosság meg egyáltalán nem kényszerül ilyesmire, mert stabilan jól élünk.
2023. szept. 17. 10:02
8/41 anonim válasza:
Elkényelmesedtek az emberek, már a budira is kocsival mennének. Amúgy akinek nem telik rá már most kevesebbet autózik.
2023. szept. 17. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
9/41 Kroms válasza:
Nem tudom, vidéken ez mennyire jellemző, de Bp-n és környékén tény, hogy évtizedek óta egyre több az autó és egyre nagyobbak a dugók, ami az elmúlt pár évben sem változott. Ez azért lehet, mert az az átlag 670-es üzemanyag még mindig nem olyan sok, ha azt vesszük, hogy közben a fizetések is nagyot ugrottak. Többeket ismerek, akik nemrég vettek 20-25 literes fogyasztású sportautót/terepjárót, mert nekik havi 150-200 rugó benzinre nem oszt, nem szoroz.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!