Ha egyszer drága az üzemanyag, akkor miért nem állnak át a magyarok a környezetbarátabb tömegközlekedésre? Ebből is látszik, hogy Gyurcsányhoz képest jól élünk.
Gyurcsány idején nem esett le a karikagyűrű az emberek kezéről, ha esetleg gazdasági okokból el kellett adni az autójukat és tömegközlekedéssel kellett járni. Most meg annak ellenére hogy már 700 forint egy liter benzin, minden családnak van 2-3 autója, és eszük ágában sincsen letenni azokat. Ebből is látszik, hogy van mit a tejbe aprítania a magyaroknak, van fizetőképességük, sokkal jobban élünk mint 2010 előtt.
Akkor hol van itt végső soron olyan nagy probléma?
Az autó az alap nyugatias, polgárias életmód része.
Legalább annyira, mint egy mobiltelefon.
Mit érne egy magas bér, jó munkahely, ha közlekedned meg úgy kellene, mint egy biorobotnak tömegközlekedésen vagy, mint öregapád a szociban, akik a 10 km-re levő TSZ-be tekertek hajnalban?
15
Jaj ne siránkozz már, Gyurcsány idején munka se volt Budapest vonzáskörén kívül.
Van autónk, 23 éves. Ha messzebbre kell menni, azzal megyünk, mert ahogy írták fent is, busz óránként jár, a csatlakozás egy káosz, 40-50 perceket kell kettő között várni, aztán egy 15 perces úgy elintézésére rámegy a nap. A tömegközlekedési eszközök rettenetesen koszosak, kultúrált utazóközönség és közösségi viselkedés minimum 10 éve nincs. Gyerekkel lehetetlen küldetés. Cserébe legalább rohadt drága. Ha elindulunk hárman, elmegy egy tízes csak a jegyre, benzinből nem megy el annyi.
A környéken a legfontosabb dolgokat elérjük gyalog, úgyhogy bérletet akkor sem veszünk, ha könyörögnek érte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!