Támogatnád, hogy a nem budapesti gépjárművek fizessenek Budapestre való behajtáskor?
Ezek az autók úgymond ingyen használják az infrastruktúrát, közben fővárosnak kell az utakat hidakat javítania.
Csökkentve ezzel a legtöbbször áthajtós forgalmat, a kihasználatlan egy utasos autók számát, kompenzálva a Fidesz pénzelvonását.
"A boltokba hogy fog eljutni az áru, vagy hozzád a szerelő stb?"
Ezerszer el lett már mondva, hogy nem az áruszállítást kellene kitiltani, hanem azokat a lakosokat, akik a sarki kisboltba is terepjáróval meg sportkocsival mennek. Az autók elől elzárt belvárosokba is bejut az áru és bemegy érted a mentő, az autómentes területek nem azt jelentik, hogy onnan a létező összes 4 kerekű jármű örökre ki van tiltva.
"Lásd a bicikli sávokat, krva nagy dugókat okoz"
Nem a biciklisáv okoz dugókat, hanem a rengeteg autó. A több autónak több út kell, de a több biciklinek kevesebb bicikliút? Milyen logika ez? Az elmúlt években a kerékpározást is egyre többen választják, és valahol bizony menniük kell, mert a gyalogosok között nem cikázhatnak. Fizikailag lehetetlen úgy elválasztani a bicikliseket a gyorsabban közlekedő autóktól és a lassabban közlekedő gyalogosoktól, hogy senkitől ne vegyünk el területet.
"Nem a biciklisáv okoz dugókat, hanem a rengeteg autó. A több autónak több út kell, de a több biciklinek kevesebb bicikliút? Milyen logika ez?"
Talán nem a város ütőerének számító körútjait kellene szűkíteni?
Tarlós által tervezett "dugódíj" és "Budapest-matrica" ötletére gondolsz?
"Budapesten a dugódíj bevezetése ma már nem kérdés, ez elkerülhetetlen lesz - mondta Tarlós István főpolgármester a Budapestinfón. Még a kormány döntésére vár a főváros, de a kerületekkel összeállított terv szerint a Budapestre behajtás joga évente 5 ezer forintba kerülne - lehet, hogy a budapestieknek is. Egy másik változat szerint ezen felül egy szűkebb, belvárosi zónahatár átlépéséért is fizetni kellene egy egyelőre ismeretlen összegű dugódíjat."
#11 ez a legnagyobb f*szság amit sokan mondogatnak. Akik nem ülnek tömegközlekedésre, azok azért nem teszik, mert
-nagyon külvárosban laknak és onnan kényelmesebb kocsival járni
-agglomerációban laknak
-túl kényelmesek
-valami csilivili rohadt drága új lakóparkba költöztek ahonnan semmi lehetőség nincs hosszabb gyaloglás nélkül tömegközlekedésre, de hát ez nem is gond, mert ott a drága és nagy kocsi amivel lehet kényelmesen járkálni
és kb ennyi.
Egyáltalán nem gyakori büdös csövest/csöveseket tömegközlekedésen látni. Igen, ettől még rohadtul irritáló, hogy heti egyszer látni ilyet, ha valaki 4/6 vonalán járkál, de nem akkora probléma ez, ami miatt az emberek ne ülnének tömegközlekedésre.
Ha mindenhova járna metró, mint pl londonban, akkor kb túlnyomó részt csak az agglomeráció árasztana el minket kocsival. Jó a tömegközlekedés itthon, de vannak nagyon durván távoli helyek ahonnan 1 óra bejutni a városba, hiába jár sűrűn akár egy villamos is, egyszerűen túl távol van a kerület.
"ez a legnagyobb f*szság amit sokan mondogatnak."
Egyáltalán nem f*szság. Én magam is pont az ilyen szarszagú, maguk alá hugyozó csövesek, meg agresszív újmagyarok miatt mondtam azt, hogy ha ott rohad meg az egész akkor is inkább ülök autóba, minthogy ezekkel utazzak együtt.
Legtöbb ismerősömnél is hasonlóak miatt szakadt el az a bizonyos cérna és választottak inkább autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!