Miért baj, hogy a zsidók aránya 50-80% a magyarországi politika vezetői, a gazdaság vezetői, a média, újságírók, művészek között?
Mivel az eddigi válaszadók nem a kérdésre feleltek...
Nem a zsidók származása vagy vallása okozza a problémát. Nem az a zsidó, aki kipát visel zuhanyzáshoz vagy a nagy orrával oltogatja a gyertyát a Dohány utcában, hanem aki zsidó módjára viselkedik. Éppen ezért kár is vitatkozni azon, hogy fajilag, vagy vallásilag ki a zsidó.
Az a zsidó, aki zsidó életmódot folytat - pl. a parlamentben is.
Kedves Vitatkozók!
Az antiszemita kifejezés tanult emberek körében egy értelem nélküli kifejezés. Nem lehet és nem szabad egy egész fajt vagy népet elítélni. Ez a zsidóságra is vonatkozik. Vannak rendes zsidók és nem rendes zsidók. Megmondom én önöknek, hogy hol húzódik a határvonal. A zsidó vallási, gazdasági, politikai vezetők, aki a Talmud szerint élnek, cselekedne, törtetnek és avilág irányító faja akarnak lenni, na, ök a rossz zsidók! Az a zsidó fajú ember, aki nem vall ilyen rasszista és középkori nézeteket, ő természetesen rendes ember.
El kellene olvasni a talmudot kedves vitatkozók, ami a "rabbiképzők tananyaga, a zsidó hitoktatás szellemének irányítója, a zsidó erkölcstan zsinórmértéke, az igazi zsidó életmód tükre, normája és a legfőbb zsidó irányelvek lexikona." Ezek után az, aki a zsidó vallást nem tartja rasszista vallásnak, az természetesen vagy a végletekig elfogult vagy egyszerűen csak hazudik. A Talmud annyira rasszista mű, hogy Hutler Mein Kampf-ja kisipari tanuló hozzá képest. Persze ezt a tényt a "rossz" zsidók titokban tartják és a tudatlanabb magyarok és európaiak pedig félnek az atiszemitizmus vádjától, mint a tűztől, pedig a bűnöst nevén nevezni teljesen normális lenne.Íme a link aTalmud magyar fordításához: [link]
Az agyhalott hozzászólóknak: a magyar ember a magyar érdekeket képviseli, a zsidó, a zsidó érdekeket. Az életünket mi magunk tehetjük jobbá.
Alább egy pár bemásolt gondolat: a forrást aki akarja megtalálja.
"Testvérek! Hittestvérek! Az egész földkerekségen nincs egyetlen darab föld sem, amelyet könnyebben leigázhatnánk, mint Galíciát és Magyarországot. E két országnak mindenképpen a miénknek kell lennie, mert számunkra ott a legkedvezőbbek a körülmények. Ti, zsidó testvérek, fáradozzatok minden erőtökkel azon, hogy mindkét országot teljesen birtokotokba vehessétek. Törekedjetek, hogy mindent, amit ott még a keresztények birtokolnak, teljesen a kezetekbe vegyetek. Ha erre nem volna elegendő anyagi eszközötök, a párizsi szövetségünk minden erővel segíteni fog titeket. Erre a célra a szövetségünk máris gyűjtéseket rendez és az adományok váratlan bőséggel folynak be pénztárunkba azzal a céllal, hogy a galíciai és magyarországi területeket a galíciaiak és magyarok kezéből kiragadjátok és hogy azok kizárólag zsidó kézre kerüljenek. Az egész világ tőkései erre a célra nagy összegeket áldoznak s egyesülnek, hogy ezt a célt a legrövidebb idő alatt elérhessétek."
"Zsidó testvérek! Magyarországnak és Galíciának a miénknek kell lennie!"
Kossuth Lajos vezércikke a Pesti Hírlap 1844. május 5-iki számában:
"A zsidókat. nemcsak mi, hanem a zsidók is így nevezik: zsidó nép. Nem szoktuk pedig mondani: pápista nép, kálvinista nép, lutheránus nép, unitárius nép. Innen látszik, hogy e szó alatt "zsidó", több fekszik, mint csupán valláskülönbség. A zsidókat tehát nem lehet emancipálni, mert vallásuk politikai institúció, theokráciai alapokra fektetve, mely a fennálló országlási rendszerrel politikailag egybehangzásba nem hozható."
"Vallásuk nemcsak vallás, hanem politikai organizmus is, theokráciájuknak polgári érvényességet adni nem lehet, ők nemcsak külön vallásfelekezet, hanem külön nép is."
"Az angol nemzet egyenjogúsíthatta a zsidó fajt. Mert, ha például én egy palack tintát töltök egy nagy tóba, azért annak vize nem romlik el és mindenki ártalom nélkül megihatja. A nagy angol elemben a zsidó elvegyülhet. Ugyanez áll Franciaországra nézve is. De ha a magyar levesbe az ember egy palack tintát tölt, megromlik a leves és azt nem eheti meg már ember. Más példát is hozok fel. Egy bárkában ülök és abban van a gyermekem és másnak a gyermeke, és a bárkába bejön a víz, s előttem apodictice áll, hogy a két gyermeket benn nem tarthatom. Az igaz, hogy ha a magamét lököm ki és a másikat benn tartom, azt az újságban fogják hirdetni. De én bizony inkább a magam gyermekét tartom és a másikét lököm ki. E tekintetben tehát a liberalizmus egyenesen a nemzetiség rovására történik. És ez nem vélekedés, mert apodictice számszerűleg is be lehet bizonyítani, hogy minden ilyenféle kedvezés csorba a nemzetiségre nézve."
"A nyelveknek pengése még korántsem dobogása a szívnek, s a magyarul legékesebben szóló is még korántsem magyar."
Gróf Széchenyi István akadémiai beszéde 1842-ben.
Deák Ferenc parlamenti beszéde 1865. dec. 14.
"A recepció törvényjavaslatának országgyűlési tárgyalása idején (1895) Vaszary Kolos hercegprímás elnöklete alatt a katolikus püspöki kar megállapította, hogy: a zsidóságot nem lehet recipiálni, mert a zsidóság nem felekezet, hanem nemzet, külön nemzeti életet él, külön nemzeti törvényei vannak."
Kölcsey Ferencz beszéde: "Amely országban a zsidók megszaporodnak az vagyoni végromlás szélén áll."
"Egész helységeket tudok - írta fenti tanulmányában - hol a szegény földművelő nép nem magának, hanem a kocsmáros zsidónak szánt, vet és arat. Creditum ígéretével bé tudja csalni küszöbén, s ha egy lépést tett a szegény paraszt, menthetetlen oda van... Nincs olyan törvény, amelynek célját, végét a fortélyos zsidó kijátszani ne tudná, - valamint - nincs csalás, nincs tolvajlás, amely zsidó orgazdára, biztatóra, titkolóra nem találna."
"A vérbeli, igazi keleti zsidó - akár kabbalista, azaz chasszideus, akár talmudista - a nemzsidót, a "gójt" alsóbbrendű, tisztátalan, megvetendő, gyűlöletes lénynek tartja, akikkel minden bizalmas érintkezés - kivéve az üzleti érintkezés tiltva van" - írja Huber Lipót
"Mikor a zsidóság a törvény előtti egyenlőséget követeli egy keresztény országban és a liberalizmus évszázada elején az egyenjogúságot kéri a befogadó hazától s annak népétől, már eleve előkészíti saját végzetét, hiszen a jogokat azzal kéri, hogy kötelességeit eleve nem hajlandó elismerni."
Talmud: "A nemzsidók (gójok) vagyona olyan, mint a gazdátlan puszta és bárki, aki előbb elfoglalja jogszerűen bírja."
"...gyanúsnak tartják sokan a zsidók esküjét - írja Huber Lipót - azért is, mert évenkint az engesztelő ünnep előestéjén egy különös formulával, amelyet a kezdő szavak után Kol-nidrének (a. m. Minden fogadalom) neveztek, a zsinagógában, az egész hitközség előtt nyilvánosan és ünnepies szertartások között, előre semmisnek jelentik ki a jövő év folyamán minden esküjüket, fogadalmukat."
Annyira egyszerű vagy te, kérdező. Annyira egyszerű.
A liberalizmus minden mai formájától elhatárolódom, de hadd ne tartsam többre a keresztény (származású) liberálist a zsidónál. És büszke vagyok rá, hogy közös a hazánk Radnótival, Neumann Jánossal, Semmelweis Ignáccal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!