Diplomásokhoz szól a kérdés. Melyik politikai oldallal szimpatizálsz, és milyen diplomád van (humán vagy reál szakos)?
Programozó vagyok, fidesz szavazó."
Te nem programozó vagy, csak egy eltartott hulladék.
Linkeld ide valamelyik programod kódját.
10 print "Viktor az isten"
20 goto 10
Run
.....valami ilyesmire számítanék tőle 42#
#36 "Ha akarnék, talán találhatnék, de a hasamra ütöttem, ja. Amikor írtam, hogy jól megfigyelhető, nyilván úgy értettem, hogy Én ezt figyeltem meg, és könnyen el tudom képzelni, hogy más is juthat hasonló következtetésre. Jordan Peterson például már adott már elő e témában, de hogy milyen adatokból dolgozott, az sajnos nincs előttem."
Tehát alapból azzal kezded, hogy teszel egy megalapozatlan állítást, ami teljesen szubjektív és elfogult, de persze mindeközben a balosok akiket könnyű befolyásolni. Gratulálok te kis tudós, pont egy szinten vagy Jordan Peterson pszeudo-intellektuális atyáddal, aki olyan hülyeségeket mondott, minthogy az ősi civilizációk ismerték a DNS-t, mert szexelő kígyókat rajzolgattak: [link]
#44. Szóval most úgy gondolod, hogy mivel eleve azzal kezdtem, hogy a saját megfigyeléseimet írtam le, ez valamiféle lecsapható magas labda (vedd észre, hogy ezáltal pont nem az), amire hivatkozva kapásból magadnak vindikálhatod a győzelmet? :) Hát nem, kisfiam, ez így sajnos nem fog menni. Hasonló a Jordan Peterson-reakciód is. Izzadnak a balok, hogy évek hosszas munkájával találjanak valamit, ami aztán jó nagy hülyeségnek tűnik, és arra hivatkozva hiteltelenítsék az illető teljes munkásságát. :) Szerintetek tényleg nem látja senki? Szerinted mi nem tudjuk megnyitni a 444-et és nem ismerjük hosszú évek óta ezt az elhasznált stílust? :D
Nyilván nem számoltam össze soha, de most komolyan. Te tényleg úgy tudod elképzelni, hogy ha megnézed az egyetemi hallgatókat és megfigyeled, hogy közülük milyen arányban lesznek:
- liberálisok (a szó mai értelmében)
- "zöldek"
- "jogvédő", "civil" szervezetek (NGO-k) munkatársai