Igaz az, hogy a benzin ára környezetvédelmi okokból is emelkedik?
Dehát akkor nem kéne gyorsvonati pótjegy, meg pl. nem kellett volna anno a szárnyvonalakat elbontani... ha már arról beszélnek egyesek, hogy tömegközlekedjünk. Érdekes, itt az Alföldön tök üresen mennek a vonatok.
Na mindegy. Mennyiben igaz a kiírt kérdés tartalma?
Ja natürlich.
Ezzel is ösztönzik az embereket, hogy álljanak át elektromos autókra, amikhez a szükséges energia előállítása 6x károsabb a benzinétől...
Igen több országban is van környezetvédelmi díj is építve az árába.
Nem tudom miért kevered ide a vasutat, "nagyon felkészült lehetsz" a kérdésben az autók környezetszennyezése városokban okoz problémát arányaiban itt a legrosszabb a fogyasztásuk is, a sok megállás, gyorsulás me parkoló keresés miatt.
Másrészt a szárnyvonalakat nem bontották el sokon van most is közlekedés, az más kérdés, hogy szarra se jó, de van. Viszont vannak buszok mindenfelé.
Kettes, nem kell annyira hőbörögni, mert x rokonom mondta a minap, hogy lassan olcsóbb lesz vonattal menni, mint autóval...
Na ne már!
Lakott területen megyek 60-nal, azon kívül 80-nal és gond egy szál sem. 45 literből kijön 900 km is a kis Corsában!
Ja 5, és a motoros, aki a lakott területen 120-szal száguld?!
Az bezzeg vagány, mi?
Amúgy kis utcában én sem repesztek, de főbb utakon simán 60-nal libbenek, pláne, hogy az ilyen főbb utakon többnyire a forgalom tempója is az: lendületes.
Ja, kérdező, mindez igaz, ha a vasútalomásón laksz és egy másikon dolgozol. A legtöbben nem. Így a fővárosi agglomeráció egyes részeit és pár egyéb elővárosi vasúti szakaszt leszámítva nem túl jó opció a vasút. Ha elmegy napi plusz 1-2 órád azzal, hogy tömegközlekedj, akkor elég szarul kell keresned ahhoz, hogy megérje.
Persze van beépítve évtizedek óta mindenféle címszóval adó az üzemanyagokba, ezek közé tartozik a környezetvédelem is, de ez nem új. Az arabok viszont nem környezetvédelmi okokból fogják vissza a termelést, felhajtva a kőolaj árát. Hanem egyszerű üzleti érdek miatt.
Szóval nem, nem környezetpusztítás céljából zuhant anno be az olaj világpiaci ára, ahogyan most sem környezetvédelmi okokból megy fel, hanem piaci és üzleti okokból.
8
"Ja, kérdező, mindez igaz, ha a vasútalomásón laksz és egy másikon dolgozol. A legtöbben nem. Így a fővárosi agglomeráció egyes részeit és pár egyéb elővárosi vasúti szakaszt leszámítva nem túl jó opció a vasút. Ha elmegy napi plusz 1-2 órád azzal, hogy tömegközlekedj, akkor elég szarul kell keresned ahhoz, hogy megérje.
Persze van beépítve évtizedek óta mindenféle címszóval adó az üzemanyagokba, ezek közé tartozik a környezetvédelem is, de ez nem új. Az arabok viszont nem környezetvédelmi okokból fogják vissza a termelést, felhajtva a kőolaj árát. Hanem egyszerű üzleti érdek miatt.
Szóval nem, nem környezetpusztítás céljából zuhant anno be az olaj világpiaci ára, ahogyan most sem környezetvédelmi okokból megy fel, hanem piaci és üzleti okokból."
Na látod, nyolcas, én is így gondolom, csak pl. a kettes és ötös verik itt a happárét, mindkettő a maga szintjén. Végre egy normális válasz!
Tényleg én is így látom, hogy a vonathoz sok helyen sokkal nehezebb elvergődni, és onnan beérni/hazamenni.
Lehet a kettes vasutas. Azoknak könnyű.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!