Az EU miért erőlteti az elektromos autókat?
Személy szerint, nem ezeknek a járműveknek a létezésével van a problémám,hanem azzal,hogy megakarják szüntetni a rendes autók gyártását.
A párom Németországban dolgozik, autóiparban.
Van náluk "dolgozói flotta" vagy milyen program, amivel néha él is.Kapott már elektromos autót is, elég márkásat, egy Audi terepjárót.
Kívülről, belűről tetszetős, de a használata borzalom.Sokszor azért kellett "malmoznunk",hogy töltődjön.
Lementünk vele a Balatonra, ott szintén, meg várni kellett másokra,hogy legyen szabad töltő és kezdődött az újabb várakozás.
Télen is akadt vele gond.
Nem értem,hogy miért akarják ennyire megnehezíteni az átlagemberek életét a politikusok.
Mondtam a páromnak is,hogy többet ilyen autót ne kérjen, mert stresszes a használata, csak ő is kíváncsi volt rá, meg én is pozitívan álltam hozzá eleinte, mert szép autó, csak nagyon macerás.
A környezetvédelem az egy kamu indok, amivel könnyen dobálóznak és takaróznak. Hiszen egy tengerjáró teher, vagy luxushajó NAPI 100 tonna, rossz minőségű üzemanyagot éget el. A károsanyag kibocsátása elérheti az évi 5000 tonnát! Sok ilyen hajó van.
A tőkeerős, erős érdekérvényesítésű, nemzetközi vállalatokkal szemben a kormányok tehetetlenek, az EU is tehetetlen. Viszont az emberek, akik a gépkocsikat használják kiszolgáltatottak, érdekeiket nem tudják képviselni, ill képviselhetik papíron de eredmény nélkül. Az autók a könnyeb út, az 1-2 literes motorjukkal😄
Amúgy az elektromos autó nem ördögtől való, hiszen már Nicola Tesla is kisérletezett vele, meg még sokan mások is. Jó eredmények is születtek, csak a robbanómotor lobbi erősebb volt. Ezeknek a jogutódjai kellene fizessék az átállást.
13: szóval ha a hajók szennyezik a környezetet, akkor hadd szennyezzék az autók is?
A másik, hogy a hajó az óceán közepén van. Nem mondom, hogy nem szennyezi a környezetet, de legalább nem azt a levegőt, amit az emberek ezrei közvetlenül belélegeznek.
"Pótolhatatlan?
Bioüzemanyagról hallottál-e már?"
Itt elsősorban nem az üzemanyagra gondoltam, hanem a műanyagokra, kenőolajokra, gyógyszerekre.
14-es, akkor csernobilban is csak közvetlen a robbanás környékén és felette volt radioaktív por? Svédeknél, Angliában nem volt? A levegő mozog, a szennyezés nem ott marad ahol kibocsátják😂 az elterjed, viszi a szél, a víz.
Nem arról van szó, hogy akkor szennyezzenek az autók is, hanem arról, hogy az átlag embereket a legkönnyebb megszivatni.
Ok, fölényes hangvételű, okoskodó barátom, folytassuk az együtt gondolkodást. Kezdjük az arányokkal😄 az a bizonyos cigaretta az ország másik felén, az mondjuk akkora, mint a lánchíd és egy méretarányos óriás szívja és fújja. Eddig még megy? Szólj, ha lassitsunk.
Csernobil. Egyszeri robbanás volt és néhány hétről beszélhetünk, mire elhárították, eloltották, befedték stb. Mégis a világon mindenhol mérték. Képzeld el, hogy évtizedekik ég. A tengeri hajók évtizedek óta járják a tengereket és azóta okádnak évi 5000 tonna káros anyagot a légkörbe, amit a szél mindenhova elvisz. Amikor még alig volt autó, már akkor is. Egy átlagos autó, kb 90mg károsanyagot bocsát ki kilóméterenként.
Te vagy gyerek vagy, vagy hülye😂
18-as: az atmoszféra össztömege 5^15 tonna. Just sayin'
Persze, káros ez az 5000 tonna is, de mire az elér ide, addigra felhígul. Pont, ahogy a cigaretta is. De a rengeteg autó, busz, teherautó, stb. által kibocsátott károsanyagok nem higulnak fel annyira, mint a hajók által kibocsátott károsanyagok.
Plusz továbbra is: az a hajó mindenképpen járni fog. Szerinted melyik jobb: ha a hajók ÉS az autók szennyezik a környezetet, vagy ha csak a hajók?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!